  • Data: 2011-05-20 13:18:16
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/05/2011 08:21, news-gazeta wrote:

    > No niezły telefon ;)

    > W Polsce to zepchneli by z tego kamienia i pani pojechalaby dalej.
    > W DE niestety do kazdego zdarzenia praktycznie podjezdza laweta.
    >
    > Nie jest niczym dziwnym ze niemcy nie potrafia jezdzic, jezdzilem
    > przez 2 lata do nich tydzien w tydzien i troche widzialem.
    > Mogliby sie od nas duzo nauczyc (jesli chodzi o jazde).

    I pewnie dlatego w Niemczech ginie rocznie sporo mniej ludzi na drogach
    mimo, że na autobanach można zapitalać ile fabryka daje i połowa europy
    zabiera tam swoje drogie zabawki na weekend przetestować max speed.

    Polacy oczywiście do poprawiania innych zawsze sią pierwsi, nie ważne że
    jeżdżą tragicznie a w piłce odpadają w eliminacjach za każdym razem, i
    tak wiedzą lepiej jak jeździć i kopać gałę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil