  • Data: 2014-06-29 10:40:01
    Temat: Re: Z cyklu audiovoodoo...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-29 04:31, A.L. pisze:

    > CO POMIERZYL?...
    >
    > Niestety, takie rzeczy nei poddaja sie pomiarowi. Lampy brzmia lepiej
    > niz tranzystory, winyle lepiej niz CD. I nikt nie wie dlaczego. Co
    > wiecej, niektory twierdza ze ejst dokladnie odwrotnie
    >
    > A.L.
    >
    > P.S> Lampy NAPRAWDE brzamia lepiej. Najlepiej zas brzmi cos co nie
    > niczego cyfrowego w calym trakcie

    Pamiętam, jak wystartowało w Polsce radio RMF.
    Wtedy jeszcze jego nazwa była rozwijana bodajże jako Radio-Muzyka-Fun.
    W każdym razie wśród wszystkich czterech istniejących ówcześnie stacji
    radiowych znalazłem go dzięki brzmieniu, które dawało się zauważyć (a
    raczej usłyszeć) nawet na tańszych odbiornikach.
    Później, jak RMF zaczął nadawać z nowego sprzętu, brakowało mi tego
    brzmienia.
    Co prawda, kilka stacji radiowych "na słuch" - czyli po brzmieniu -
    teraz też można odróżnić (albo przynajmniej wyróżnić spośród wielu
    innych), ale jednak to już nie jest lampowe brzmienie :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam