  • Data: 2014-06-29 19:33:49
    Temat: Re: Z cyklu audiovoodoo...
    Od: w.mak%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 czerwca 2014 09:35:12 UTC+2 użytkownik Latawiec napisał:
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > OSKA STABILIZATORÓW OBRÓW oraz jej gumowy wałek dociskowy są za głowicą.
    >
    > Taśma była niejako na siłę przez ten układ wyciągana ze szpuli. Rozwijała
    >
    > się
    >
    > z rolki która była delikatnie hamowana przez specjalne sprzęgiełko cierne.
    >
    > Natomiast nawijanie taśmy było na drugiej rolce też ze sprzęgiełkiem ciernym
    >
    > które było napędzane przez silnik.
    >
    > Tak samo jak wmawiałeś że szczoteczka nie jest w stanie odprowadzić ładunków
    >
    > bo

> [...]

    Szkoda, ze Panowie używają jakichś wymyślonych nazw elementów napędu taśmowego
    magnetofonu szpulowego i kasetowego.
    (Zaznaczyłem wielkimi literami w powyższym cytacie)
    Ta "ośka...." od zawsze po polsku zwana jest ROLKĄ PRZESUWU (capstan po angielsku)
    a ta z gumą naprzeciw ROLKĄ DOCISKOWĄ (pinch roller).
    Po co od nowa odkrywać Amerykę - po polsku.