  • Data: 2014-06-23 19:09:31
    Temat: Re: Z cyklu audiovoodoo...
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A.L. napisał:
    [..]

    > Dwa efekty:
    >
    > a. Wyladowanai elektrostatyczne ktore moga indukowac zaklocenia w
    > cewkach przetwornika

    Ja to jednak głupi jestem, zero instynktu businessmana, ale się
    poprawię, więc:
    Ruszam z produkcją profesjonalnych dejonizatorów płyt gramofonowych
    wszelkiego typu, 100% skuteczność, 200% mniejsze szumy i trzaski
    wywołane ładunkami elektrostatycznymi, cena jedyne 10tyś zł, niestety
    ale technologia na licencji NASA kosztuje. Kupujesz?

    A poważnie, we wkładkach z ruchomą cewką byłbym skłonny przyznać Ci
    słuszność, wkładki z ruchomym magnesem uważam za całkowicie odporne.
    Jednakże gdyby istotnie było jakiekolwiek przebicie ESD na głowicę
    przedwzmacniacze paliłyby się na potegę.

    W wiadomości <lnv38j$2ha$1@dont-email.me> napisałem:

    > Jedyna prawda jaką widzę w tej miotełce to zdjęcie ładunków z płyty coby kurzu nie
    przyciągała elektrostatycznie, tylko że ten uchwyt musiałby gdzieś być uziemiony, a
    tego nie widzę, więc orzekam autorytatywnie iż jest to pic na wodę fotomontaż.

    Przypominam że dyskusja jest o:

    <lnq04q$unq$1@node1.news.atman.pl>

    --
    AlexY