  • Data: 2014-06-26 18:40:00
    Temat: Re: Z cyklu audiovoodoo...
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Latawiec napisał:
    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak jest. Alexy na siłę próbujesz wmówić coś czego nie rozumiesz,
    > tylko dlatego że jak wnioskuję nie pamietasz tych czasów kiedy się tych
    > urządzeń używało. Kasety bardzo rzadko ale jednak zdażało się że się
    > elektryzowały zwłaszcza przy szybkli przewijaniu co czasem skutkowało
    > że było słychać pojedyncze trzaski a w skrajnych przypadkach taśma
    > tak była naelektryzowana że przywierała do siebie i do elementów
    > prowadzących mechanizmu co byłe jedną z wielu przyczyn wciągana
    > i mielenia taśmy.

    Nie zamierzam na siłę nikogo zbawiać, prosiłem o przeanalizowanie układu
    mechanicznego, najwyraźniej nie dotarło, nic na to nie poradzę że obaj
    uważacie iż ośka stabilizatora obrotów która dotyka bezpośrednio taśmę
    2,5cm przed głowicą jej nie rozładuje ale gąbeczka dociskowa która jest
    niezłym izolatorem już tak.
    Jak już wcześniej wspominałem z audiofilami nie ma co dyskutować, teraz
    dodam że zamiast tego trzeba im wciskać produkty o pięciocyfrowych cenach.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html