    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Z cyklu audiovoodoo...
    Date: Wed, 18 Jun 2014 23:10:11 +0200

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:53a0a146$0$2357$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dyskutować można najwyżej na temat faktycznych zakłóceń od ładunków
    > elektrycznych na płycie (na ile jest to realny problem w odsłuchu).

    Wystarczająco niekiedy, by popsuć przyjemność słuchania. To realne,
    zwłaszcza, gdy jest sucho. Przypomnijcie też sobie, co się działo przy
    wyciąganiu nowej płyty z koperty. Folia się przyklejała i ktoś z czułym
    słuchem słyszal ciche trzaski, podobne do tych przy zdejmowaniu swetra. Jak
    się tak nagromadzona elektryczność będzie rozładowywać przez wkładkę, to
    dość wyraźnie to słychać przy odsłuchu. Poza tym statyka przyciąga kurz, a
    to jest realny, nie audiowudu, wróg audiofila. Taka jest moja odpowiedź na
    to akcesorium. Przyjrzałbym się natomiast, jaka idea mu przyświeca, czy np.
    nie powoduje "przy okazji" uporządkowania polaryzacji czegoś-tam, co
    polepszy górę i zwiększy jasność średnicy. I to bym histerycznie wyśmiał.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.