eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południeRe: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    From: "rrolek" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc
    potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    Date: Mon, 11 May 2009 14:38:14 +0200

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    mam plan lecieć z
    > pod Radomia czyli z Pionek do Bieszczad krzaczorami. dzień. Biorąc pod
    > uwage że będzie pełna improwizacja bo jazda będzie na azymut to czas od 6
    > rano do zmroku wydaje się dość krótki.

    Witam

    W mojej opinii nie do zrobienia w jeden dzień bez wspomagania
    asfaltami/szutrami. Raz że daleko (pewnie ponad 400 km), dwa kwestia
    wytrzymałości fizycznej a co za tym idzie postojów.
    Z Puław na przykład wioząc motocykle na przyczepie gonimy (przelotowa
    100-120) do Krościenka 4,5-5 h.
    Terenem, niby łatwym (wg map), do Przemyśla/Sanoka pewnie OK. Potem przez
    góry może być lipa. Pamiętaj że te stare skany sztabówek pokazują stan dróg
    często nie aktualny. Nie raz jadąc po wyklikanych na nich traskach grzązłem
    na dobre w jakimś lesie lub wśród łąk. Te przysłowiowe 3 km czasmi mi
    zajmowało w górach nawet 5 godzin.
    Jak nie przygotowujesz pełnego "routa" to jako punky odniesiena do jazdy na
    azymut weź właśmie mosty i tankowania (ze 4 baki ci pójdą pewnie).

    Pozdr
    rr