eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe › Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
  • Data: 2009-05-18 14:45:47
    Temat: Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szynszyll" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:guj9j4$1ir$1@inews.gazeta.pl...
    > wyrysowalem tylko trase z rzeszowa do ustrzyk dolnych - do ustrzyk gornych
    > proponuje jechac juz prosto droga 896. powodzenia.

    Tak na szybko napisze tylko że trasa ogarnięta. Wyjazd o 5.00 z Pionek, 8.30
    byliśmy już na moście w Annopolu ( praktycznie jadąc asfalt w poprzek -
    trasa :))) albo jeszcze lepiej ). Potem z Annopola pod Sokołów Podlaski było
    sporo kluczenia bo wbijaliśmy się w tak dziki las że ściechy się kończył i
    dookoła biegała gruba zwierzyna, więc sporo powrotów itd.., ale było też
    kilka leśnych autostrad szutrowych ciągnących się dość długo i prostych jak
    strzała. Pod Sokołowem stwierdziliśmy że może zabraknąć czasu na cięższy
    teren w Bieszczadach i z Sokołowa P. do okolić Łańcuta był asfalt.
    Pozdrawiam stąd Panów Policjantów po trasie którzy strzelili do nas suszarą
    ale w konsekwencji pogrozili tylko palcem :) Miło było bo na 50 mieliśmy z
    70pare.
    Godzi. 14.00 - Obiad na trasie Łańcut-Rzeszów i dalej asfaltem do Dynowa (
    bardzo fajna widokowo trasa z bardzo dobrym asfaltem zakrętami. Z Dynowa w
    stary asfalt przechodzący w szutrówke wzdłuż Sanu w kierunku miejscowości
    Dobre . I pierwszy problem czyli tylny kapeć - w sumie problem może mały
    gdyby do łatek i kleju zabrać jeszcze trochę luftu ale tak jak i ja mój
    kolega pomyślał o pompce i zostało szukanie chałupy z pompką. Znaleźliśmy
    bardzo sympatycznego starszego gościa co na wszystko miał jedną odpowiedź "
    eeee chłopaki nie ma problemu" i tak urwany zawór i siedem dziur udało się
    ogarnąć.
    17.00 - Ruszyliśmy na trasę w stronę Dobrego i tam terenem do Tyrawy Solnej.
    Dalej do po czarnym szybko do Tyrawy Wołoskiej z zamiarem wbicia się w góry
    zjeżdżając z serpentyn na trasie Tyrawa Wołoska - Sanok . No i pech dopadł
    moje tylne koło po raz drugi urywając zawór na serpentynach pod góre.
    Pozostało gonienie na kapciu szybko do leska i szukanie tam pomocy.
    Namierzyliśmy zakład wulkanizacyjny i sklep z motocyklami i quadami w
    Uchercach. Kupiliśmy dyntke u quadziaża któremu to mało w morde nie daliśmy,
    bo tłumaczymy że przejechaliśmy już z 300km z pod Radomia i potrzebujemy
    dętki i kawałek miejsca do zrobienia koła i potem troczę powietrza do
    nabicia ( a plac CHAM miał ogromny i do tego to jakis zawodnik co w MP enuro
    w 4k lata Ulan sie zowie czy jakoś tak wiec chyba z bowiązku powinien pomóc
    kasztan) to ten do nas za zamkniętej bramy że możemy się na ulicy rozłożyć.
    Ręce nam opadły i podjechaliśmy do zakładu obok i starszy człowiek zrobił
    wszystko jak należy.
    Po 19.00 Powrót na trase i Solina, Bukowiec, Rajskie przez starą zamkniętą
    droge wzdłuż Sanu i na 20.30 byliśmy w Sękowcu.
    W sumie zadowoleni ale jednak z niedosytem że po płaskim tak ładnie szło
    terenem a w miejscu gdzie tak na prawdę liczyliśmy że posmakujemy terenu
    łoiliśmy po czarnym.
    W dzień powrotu czyli w niedziele sobie odbiliśmy:) Powrót z Sękowca przez
    Terke,Bukowiec, Górzanka, Brzeźnica Wyzna, Zachoczewie, Góre Gruszka do
    Leska gdzie czekała na nas przyczepa. Powiem tak Bieszczadzkie ściechy jak w
    dzień wcześniej popada są wyśmienite:) Szlak rowerowy jest taki że jak
    kolega wpadł przednim kołem w kałuże to do lampy mu się woda nalała, po
    prostu było pięknie. Trasy po zrywkach plus rozmoknięta glina.............
    banan był do samego Leska:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

    ps. wiem, wiem, na redaktora sie nie nadaje:)