eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe › Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
  • Data: 2009-05-11 12:12:58
    Temat: Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 May 2009 13:14:38 +0200, Sqeeb <s...@i...community>
    wrote:

    >Mam gdzieś stare mapy sztabowe z Ludowego Wojska Polskiego. Cholernie
    >dokładne, tylko... stare. Mapy w skali 1:50000, do tego czarno białe,
    >wydanie 1986.

    Dane 82-84 jest mnie pamiec nie myli, chyba mam je w 'wydaniu' 20CD ;)
    Ale mapy GPSManiaka sa czesciowo na ich podstawie, czesciowo na
    podstawie map turystycznych i co bardzo wazne, zweryfikiowane w
    terenie i w formacie wektorowym (garmin.img i chyba Russa).
    Rastrow mozna uzywac na laptoku w aucie ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)