eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe › Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
  • Data: 2009-05-11 12:54:50
    Temat: Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrolek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gu967c$r4j$1@news.onet.pl...
    > W mojej opinii nie do zrobienia w jeden dzień bez wspomagania
    > asfaltami/szutrami.

    nie ukrywam że po czarnym trzeba będzie przelecieć ale najlepiej w poprzek
    asfaltu:)

    >Raz że daleko (pewnie ponad 400 km),

    coś koło tego

    > dwa kwestia wytrzymałości fizycznej a co za tym idzie postojów.

    postoje tylko na wache i przy tankowaniu jakaś miska, a że mam duży zbiornik
    12L to licze że na dwa góra trzy tankowania ogarne.
    O wytrzymałość się nie martwie chyba ze mówisz o motorze:)

    > Terenem, niby łatwym (wg map), do Przemyśla/Sanoka pewnie OK. Potem przez
    > góry może być lipa. Pamiętaj że te stare skany sztabówek pokazują stan
    > dróg często nie aktualny. Nie raz jadąc po wyklikanych na nich traskach
    > grzązłem na dobre w jakimś lesie lub wśród łąk. Te przysłowiowe 3 km
    > czasmi mi zajmowało w górach nawet 5 godzin.

    No myśle że od Leska to już po czarnym polece no bo zostanie mi tylko
    objechac Soline a raz że tam jest mnustwo straży a dwa że już może być lekko
    zgaszone swiatło:)

    > Jak nie przygotowujesz pełnego "routa" to jako punky odniesiena do jazdy
    > na azymut weź właśmie mosty i tankowania (ze 4 baki ci pójdą pewnie).

    no i to jest słuszna koncepcja

    pozdrawiam
    rafał
    450exc