  • 1. Data: 2009-05-10 21:59:37
    Temat: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Jako że rodziny jadą autem a motocykliści motorami ale jednak wszystko leci
    po czarnym zostałem sam z grona co ma kostki na oponach i mam plan lecieć z
    pod Radomia czyli z Pionek do Bieszczad krzaczorami. Z tych Pionek to pod
    Rzeszów jakoś trafie ale może jest ktoś chętny pomóc opracować w miarę
    normalną trasę od Rzeszowa do powiedzmy Ustrzyk Górnych a tak konkretnie do
    Sękowca. Chodzi raczej o lajtenduro czyli szutry, polne drogi i leśne dukty,
    raczej nic hardkorowego bo na trase mam jeden dzień. Biorąc pod uwage że
    będzie pełna improwizacja bo jazda będzie na azymut to czas od 6 rano do
    zmroku wydaje się dość krótki.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 2. Data: 2009-05-10 22:26:01
    Od: marider <m...@g...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:
> [...]
    > raczej nic hardkorowego bo na trase mam jeden dzień. Biorąc pod uwage że
    > będzie pełna improwizacja bo jazda będzie na azymut to czas od 6 rano do

    maps.google.pl

    Nic innego do glowy mi nie przychodzi, chyba ze ktos miejscowy poleci
    jakies widokowe przejazdy przez miedze ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 3. Data: 2009-05-11 06:28:32
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 10 May 2009 23:59:37 +0200
    "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > po czarnym zostałem sam z grona co ma kostki na oponach i mam plan lecieć z
    > pod Radomia czyli z Pionek do Bieszczad krzaczorami. Z tych Pionek to pod
    > Rzeszów jako? trafie ale może jest kto? chętny pomóc opracować w miarę
    > normaln? trasę od Rzeszowa do powiedzmy Ustrzyk Górnych a tak konkretnie do
    > Sękowca. Chodzi raczej o lajtenduro czyli szutry, polne drogi i le?ne dukty,
    > raczej nic hardkorowego bo na trase mam jeden dzień. Bior?c pod uwage że
    > będzie pełna improwizacja bo jazda będzie na azymut to czas od 6 rano do

    Tylko żebyś się nie zdziwił, jak Ci w środku lajt trasy wyrośnie strumyk bez mostu
    ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-05-11 06:49:41
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" napisał w wiadomości
> [...]
    > dukty, raczej nic hardkorowego bo na trase mam jeden dzień. Biorąc pod
    > uwage że będzie pełna improwizacja bo jazda będzie na azymut to czas od 6

    mosty, synu...mosty ;-)
    mosty są najważniejsze chyba, że masz czas jechać wzdłuż
    rzek i szukać przeprawy, tylko wtedy dzień jazdy może
    nie styknąć.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 5. Data: 2009-05-11 09:46:18
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości
    > mosty są najważniejsze chyba, że masz czas jechać wzdłuż
    > rzek i szukać przeprawy, tylko wtedy dzień jazdy może
    > nie styknąć.
    no do Rzeszowa to spoko jakoś już trase poukładałem, ale od Rzeszowa to jest
    masakra tak patrzac po mapie, no właśnie o te mosty chodzi najbardziej. Nie
    zapomniałem o nich a w zasadzie pytam o miejscowego tylko z uwagi na nie,
    bo w Bieszczadach to raz że będzie problem z jazdą w ogóle to dwa że jest od
    cholery rzeczek i rzeczuniek.
    Chodzi mi o podpowiedz w stylu jedz od tej wsi do tej i od tej do tej bo tam
    będziesz miał w miare długi odcinek bez niespodzianek. Owszem będe miał
    blache z tyłu i lampy na przodzie plus nawigacjie i moge się wspomóc po
    czarnym ale w założeniu wyprawa ma jazde po krzaczorach wiec wole tą opcje
    ograniczać do minimum.

    Pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 6. Data: 2009-05-11 10:29:42
    Od: n...@s...com

    Zerknij na strone www.gpsmaniak.com
    Sa tam do pobrania mapy topo bieszczad.

    p[ozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2009-05-11 12:12:58
    Od: n...@s...com

    On Mon, 11 May 2009 13:14:38 +0200, Sqeeb <s...@i...community>
    wrote:

    >Mam gdzieś stare mapy sztabowe z Ludowego Wojska Polskiego. Cholernie
    >dokładne, tylko... stare. Mapy w skali 1:50000, do tego czarno białe,
    >wydanie 1986.

    Dane 82-84 jest mnie pamiec nie myli, chyba mam je w 'wydaniu' 20CD ;)
    Ale mapy GPSManiaka sa czesciowo na ich podstawie, czesciowo na
    podstawie map turystycznych i co bardzo wazne, zweryfikiowane w
    terenie i w formacie wektorowym (garmin.img i chyba Russa).
    Rastrow mozna uzywac na laptoku w aucie ;)

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2009-05-11 12:38:14
    Od: "rrolek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    mam plan lecieć z
    > pod Radomia czyli z Pionek do Bieszczad krzaczorami. dzień. Biorąc pod
    > uwage że będzie pełna improwizacja bo jazda będzie na azymut to czas od 6
    > rano do zmroku wydaje się dość krótki.

    Witam

    W mojej opinii nie do zrobienia w jeden dzień bez wspomagania
    asfaltami/szutrami. Raz że daleko (pewnie ponad 400 km), dwa kwestia
    wytrzymałości fizycznej a co za tym idzie postojów.
    Z Puław na przykład wioząc motocykle na przyczepie gonimy (przelotowa
    100-120) do Krościenka 4,5-5 h.
    Terenem, niby łatwym (wg map), do Przemyśla/Sanoka pewnie OK. Potem przez
    góry może być lipa. Pamiętaj że te stare skany sztabówek pokazują stan dróg
    często nie aktualny. Nie raz jadąc po wyklikanych na nich traskach grzązłem
    na dobre w jakimś lesie lub wśród łąk. Te przysłowiowe 3 km czasmi mi
    zajmowało w górach nawet 5 godzin.
    Jak nie przygotowujesz pełnego "routa" to jako punky odniesiena do jazdy na
    azymut weź właśmie mosty i tankowania (ze 4 baki ci pójdą pewnie).

    Pozdr
    rr

  • 9. Data: 2009-05-11 12:44:23
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dzień. Biorąc pod uwage że będzie pełna improwizacja bo jazda będzie na
    > azymut to czas od 6 rano do zmroku wydaje się dość krótki.

    Wydaje mi się ,że troche za malo czasu na tak duży odcinek , jeszcze bez
    znajomości drogi.
    Ale, w automapie na gipiesa tej co to hołofczyc tlumaczy ( nie wiem jak w
    innych bo nie mam ) jest mozliwosść ustawienia trasy terenowej, jak
    sprawdzałem to ciagnie po szutrach.
    Swoją drogą niezła traska . Napisz jak wrócisz , jak poszło. Też chcę.
    Pozdrawiam
    Maciek
    --
    DRZ400E

  • 10. Data: 2009-05-11 12:54:50
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rrolek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W mojej opinii nie do zrobienia w jeden dzień bez wspomagania
    > asfaltami/szutrami.

    nie ukrywam że po czarnym trzeba będzie przelecieć ale najlepiej w poprzek
    asfaltu:)

    >Raz że daleko (pewnie ponad 400 km),

    coś koło tego

    > dwa kwestia wytrzymałości fizycznej a co za tym idzie postojów.

    postoje tylko na wache i przy tankowaniu jakaś miska, a że mam duży zbiornik
    12L to licze że na dwa góra trzy tankowania ogarne.
    O wytrzymałość się nie martwie chyba ze mówisz o motorze:)

> [...]
    > grzązłem na dobre w jakimś lesie lub wśród łąk. Te przysłowiowe 3 km
    > czasmi mi zajmowało w górach nawet 5 godzin.

    No myśle że od Leska to już po czarnym polece no bo zostanie mi tylko
    objechac Soline a raz że tam jest mnustwo straży a dwa że już może być lekko
    zgaszone swiatło:)

    > Jak nie przygotowujesz pełnego "routa" to jako punky odniesiena do jazdy
    > na azymut weź właśmie mosty i tankowania (ze 4 baki ci pójdą pewnie).

    no i to jest słuszna koncepcja

    pozdrawiam
    rafał
    450exc