eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...Re: Z Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...
  • Data: 2012-12-31 14:26:07
    Temat: Re: Z Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 13:47:19 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Winniśmy Mu głęboki szacunek za odebranie koncesji GTC na pomorski odcinek A1.
    > Dzięki temu, po jasnej od początku, sromotnej porażce w sądzie, trzeba było
    ponownie
    > podpisać umowę z tą samą firmą, tyle że już kilkaset milionów drożej.

    Ale moglo mu sie tez udac, moze wtedy nie musialbys dzis czekac na bramkach
    :-)

    Akurat GTC nie darze estyma, wiec probe odebrania im koncesji popieram,
    choc byc moze nalezalo lepiej przeliczyc szanse wygranej.

    > Hmm - spyta pewnie jakiś leming - a dlaczego mamy być wdzięczni?
    > Elementarne! Wszyscy wiemy, jak kończą się zbyt tanie kontrakty drogowe.
    > Kiepska jakość, bankructwa... Dzięki trickowi Polaczka uniknęliśmy klęski.
    > Dziwię się, że jakoś tego nie nagłaśnia.

    Ale niech mnie ktos sprostuje, bo na moj gust wygladalo to tak: dawno dawno
    temu, za siedmioma rzadami, wydano w kraju dwie koncesje na autostrady
    platne.
    Co by zlego o Kulczyku nie mowic, to jak koncesje dostal, to autostrade
    zbudowal, bramki postawil, i nikogo o pieniadze nie prosil (a moze i
    prosil, ale zadowolil sie tym co dostal).

    A GTC .. koncesje dostalo w tym samym czasie, a budowy nawet nie
    rozpoczelo. Czasy sie zmienily, weszlismy Unii, zasady platnosci okrzeply -
    to GTC zrobilo jeden odcinek.
    Na drugi Polaczek wygasil koncesje ... po 10 latach od jej wydania !

    Gdyby mu sie udalo, to dzis placilibysmy tam 10gr/km, a nie 20.

    J.