eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...Re: Z Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...
  • Data: 2012-12-31 15:10:37
    Temat: Re: Z Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 13:45:55 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > tylko, że nie było na to szans. O czym albo dobrze wiedział i wtedy
    > powinno mu się postawić zarzut niegospodarności albo nie wiedział czyli
    > nie nadawał się na swój stołek.

    Nie wiem czy nie bylo szans. Ma wglad we wszystkie dokumenty, ma radcow
    prawnych - moze sie nie nadaje, moze byly.

    Tak czy inaczej - 10 lat bez rozpoczecia prac to chyba dobry powod ... i
    dobry pretekst, choc nie wykluczam ze moze trzeba bylo do tego podejsc
    inaczej :-)

    A tak swoja droga - to "stracilismy"na tym, czy zaplacilismy drogo, ale
    tyle samo co bysmy musieli zaplacic gdyby nie wgasil ?

    J.