  • 21. Data: 2011-10-25 17:12:02
    Temat: Re: Yeti odebrane
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-10-2011 17:02, jerzu pisze:

    >> Ten chyba bardziej mnie rozczula:
    >> http://1.bp.blogspot.com/_kYjqzp2tpzA/TSHya6jgT0I/AA
    AAAAAAACA/x2gkskS6sTU/s1600/z7969065X%252CNissan-Juk
    e.jpg
    > Jak już jesteśmy przy Nissanach:
    > http://isocca.com/wp-content/uploads/2009/02/nissan_
    cube3-03.jpg

    Zabija... :)
    Jeszcze tego bym dorzucił
    http://www.zdjecia.biz.pl/zdjecia/duze/wystawa-s-coo
    per-mini-clubman.jpeg -
    wyrafinowany niczym fiat ducato ;))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-10-25 17:22:27
    Od: Deflegmator <w...@M...pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 17:12:02 +0200, DoQ napisał(a):

    > Jeszcze tego bym dorzucił
    > http://www.zdjecia.biz.pl/zdjecia/duze/wystawa-s-coo
    per-mini-clubman.jpeg -
    > wyrafinowany niczym fiat ducato ;))

    He, he. Walnąć na czarno, jakieś roślinne wzorki dodać w ciemnozłotym
    kolorze i minikarawan pod małe trumienki otrzymujemy. Idealny na pogrzeby
    np. dzieci. ;) A tak na poważnie, to zaskakujące, jak można spieprzyć
    całkiem udany, choć niezbyt "męski" :) model. Masakra.

  • 23. Data: 2011-10-25 17:28:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-10-2011 17:22, Deflegmator pisze:

> [...]
    > np. dzieci. ;) A tak na poważnie, to zaskakujące, jak można spieprzyć
    > całkiem udany, choć niezbyt "męski" :) model. Masakra.

    Eee to wcale niegłupi pomysł - np. psie usługi pogrzebowe. Odbierasz od
    pani pieska, pakujesz do Clubmana i wieziesz na psi cmentarz. Mogłoby
    mieć powodzenie.. ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2011-10-25 19:26:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-25 10:26, Lisciasty pisze:

    > Mój mechanior prawi, że 2.0 TDI po 2007 już są ok, więc to jeti ma
    > szansę pożyć ;)
    >
    > L.

    Yeti do głupkowania i latania bokami to się nie nadaje.
    C63 idzie w cholerę. Zamówiłem już sobie nowe auto.
    Raczej zabawka do głupkowania to nie będzie, ale
    spokojna limuzyna dla starszego pana ;)

  • 25. Data: 2011-10-25 19:31:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Yeti do głupkowania i latania bokami to się nie nadaje. C63 idzie w
    > cholerę. Zamówiłem już sobie nowe auto. Raczej zabawka do głupkowania to
    > nie będzie, ale spokojna limuzyna dla starszego pana ;)

    Superb? :D

  • 26. Data: 2011-10-25 19:39:20
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-25 19:31, to pisze: