  • Data: 2010-03-23 21:36:41
    Temat: Re: Yaris - dziwna sugestia serwisu opon
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...onet.pl pisze:
    (...)
    > Oczywiście żartowałem

    Nie Ty jeden ;)

    > to co mówicie brać 185/60/14 czy takie jak fabryka sugeruje 175/65/14 ??

    W homologacji pewnie masz podane rozmiary alternatywne (ja do dziś nie
    wiem jak w Polsce, ale w Niemczech jest wszystko wpisane w briefie,
    włącznie z innymi średnicami felg). Na lato jak ktoś bardzo chce to
    185/60/14, a na zimę 175/65/14. Szczerze mówiąc bierz w ciemno 175/65/14
    niezależnie od pory roku - na polskich drogach szkoda czegokolwiek
    szerszego, a Yaris to raczej wyścigowy nie jest :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.