eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmYanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznychRe: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
  • Data: 2024-08-02 14:12:11
    Temat: Re: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.08.2024 o 13:45, Cavallino pisze:

    > Czyli nie masz pojęcia o czym piszesz, ale musisz pisać?

     Potrafisz wskazać gdzie napisałem coś co mija się z stanem faktycznym,
    i kto, tu pisze o dupie maryni zamiast na temat?

    > A niby jak inaczej miałby "zadzwonić" w radiu, jak nie przez
    > połączenie bluetooth?
    >
    > Tyle że nie przez połączenie kanałem "media", bo ten jest zajęty, a
    > połączeniem głosowym.
    > I żeby to (udawane) połączenie wykonać telefon musi mieć do tego prawa.

    Nie polemizuję z tym co masz w aucie i z jakich metod korzystasz. Ja w
    swoim używam bluetootha do łączenia z radiem samochodowym, gdy ktoś
    dzwoni czy jest jakiś inny sygnał to radio się wycisza. Ale jak już
    wspomnieniem - nie jest to temat w którym miałbym mieć jakieś ostateczne
    zdanie. Odpowiadając autorowi chciałem tylko powiedzieć że ostatnimi
    czasy Yanosik się zbiesił a nie jest to wina wirusa..