eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmYanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznychRe: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
  • Data: 2024-08-02 18:00:24
    Temat: Re: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Aug 2024 13:57:00 +0200, _Master_ wrote:

    > Bez zgody na to uprawnienie yanosik u mnie działa poprawnie.
    > Nie używam fabrycznej bo wiadomo że jest GORSZA (nawet jakbym ją miał ;-) )
    > On ma nawigować i odtwarzać komunikaty.
    >
    > Mam dzwonić janosikiem a nie domyślną aplikacją tekefonu? PO CO?
    >
    > PS. W tym komunikacie jest mowa o dokładnej lokalizacji.
    >
    > W systemie są ustawienie aby używać do tego również nadajników GSM.
    >
    > Co z tym mają wspólnego połączenia telefoniczne?

    Uprawnienia w Androidzie były, a może i są, trochę popierdolone.

    Np do skanowania sieci wifi, jest potrzebne prawo do lokalizacji.

    W sumie ... jak program przeskanuje te sieci, to może ustalić, gdzie
    jesteś, więc może ma to sens (jak sobie nie życzysz).

    Byc może z tym telefonem jest jakos podobnie ...

    J.