  • Data: 2012-03-26 14:52:22
    Temat: Re: [YT] To to sie na wyprzedzał matoł
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dman-666 napisał(a):

    > Aaaa... Koles maszyny nie opanowal, ale to nie powod zeby zaznajamiac go ze sw.
    Piotrem. Za pelne
    > pory u kogos innego?
    Maszyny nie opanował bo maszyna sama zapierdala i wyprzedza pod rząd kilka aut w zimę
    i oczywiście
    zgodnie z przepisami. Co winny kierowca? Według Ciebie jest ok.
    Tym razem ktoś inny miał farta i pełne portki, a może cała rodzina była o włos od
    śmierci. Według
    Ciebie też to jest ok. Wyznawcą jakiego kościoła jesteś?
    > Zycze Ci zebys nigdy nie dopuscil do podobnej sytuacji dzieciaku.
    Musiał bym mieć tak nasrane w głowie jak ten pierdolec. Jeżeli przez ponad 25 lat
    jeżdżenia nie
    dopuściłem do takiej sytuacji, to mam nadzieje że nie dopuszczę.

    Pierdolec w przepaść nie wpadł, to znaczy że gdzieś jeździ. Więc ja Tobie życzę i
    Twojej rodzinie
    byście na niego nigdy nie trafili, bo na pełnych porach może sie nie skończyć. A
    wtedy nawet nie
    będziesz miał okazji inaczej śpiewać.
    --
    Krzysiek