  • Data: 2012-03-26 18:49:16
    Temat: Re: [YT] To to sie na wyprzedzał matoł
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 45" <m...@v...pl> wrote in message
    news:jkpoqk$73j$1@news.vectranet.pl...

    > Maszyny nie opanował bo maszyna sama zapierdala i wyprzedza pod rząd kilka
    > aut w zimę i oczywiście zgodnie z przepisami. Co winny kierowca? Według
    > Ciebie jest ok.

    Gdzies wyczytales, ze jest OK? Za kradziez bulki w sklepie tez bys karal
    smiercia, najlepiej natychmiast?

    > Tym razem ktoś inny miał farta i pełne portki, a może cała rodzina była o
    > włos od śmierci. Według Ciebie też to jest ok. Wyznawcą jakiego kościoła
    > jesteś?

    Pewnie tak jak ja, wyznawca kosciola normalnosci, a nie zyczenia komukolwiek
    smierci za _popelnienie bledu_
    Wyznajesz wiare w kare smieci od jakiego wykroczenia na drodze? Przejazd na
    czerwonym swietle, skret z niewlasciwego pasa, czy rowniez za niewlaczenie
    kierunkowskazu?

    > Musiał bym mieć tak nasrane w głowie jak ten pierdolec. Jeżeli przez ponad
    > 25 lat jeżdżenia nie dopuściłem do takiej sytuacji, to mam nadzieje że nie
    > dopuszczę.

    _Masz nadzieje_? ROTFL. I nie wierze, ze przez 25 lat nie miales mniej lub
    bardziej podbramkowej sytuacji ze swojej winy, splecionej z nieszczesliwym
    zbiegiem okolicznosci.

    > Pierdolec w przepaść nie wpadł, to znaczy że gdzieś jeździ. Więc ja Tobie
    > życzę i Twojej rodzinie byście na niego nigdy nie trafili, bo na pełnych
    > porach może sie nie skończyć. A wtedy nawet nie będziesz miał okazji
    > inaczej śpiewać.

    Oczywiscie, wieszac wszystkich, ktorzy przyczynili sie do kazdej
    niebezpiecznej sytuacji na drodze. Przezylbys? Zaloze sie, ze nie.
    A powaznie - to na 99% ten z filmiku teraz bedzie sie gleboko zastanawial
    przed wyprzedzaniem, wiec nie sadze, zeby drugi raz taka sytuacje
    spowodowal.

    --
    Axel