  • Data: 2012-01-20 13:24:08
    Temat: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2012-01-20, Artur Maśląg<f...@p...com> wrote:
    (...)

    > W końcu zauważenie jednego znaku z dwóch, a z trzystu to dokładnie to
    > samo. Nie twórz nowej biologii...

    Nie wiem czy zaważyłeś, że niektóre znaki jednak celowo są w ten
    sposób wymyślone, by nie było wątpliwości o czym one mówią
    - wszędzie i zawsze. Nie jest to przypadkowe.

    > Nie tłumaczę kierowcy, to chyba oczywista oczywistość, że pojechał źle.

    Nie chodzi o to, że źle, tylko dlaczego źle. Nawet przy bardzo
    "dobrych" chęciach ciężko jest wskazać oznakowanie za przyczynę
    tego zdarzenia (choć nie twierdzę, że to wzór czytelności).

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.