  • 21. Data: 2011-09-21 14:36:26
    Temat: Re: [YT] Co to za samochód?
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ja jestem bardziej zboczony, bo się zastanawiałem co to może być za kamera.
    > Jakieś paskudne artefakty pojawiają się przy dolnej krawędzi z lewego rogu.
    > Np przy 2:55. Maaaaasakra jakaś. Producent powinien za to beknąć! :|

    Może być wręcz odwrotnie, kamera jest tak dobra, że wychwyciła jakiś
    piździ włos. Przyuważ, że inne tego typu momenty nie są rozmyte.
    :)

  • 22. Data: 2011-09-21 15:23:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Sep 2011 14:36:26 +0200, nadir

    > Może być wręcz odwrotnie, kamera jest tak dobra, że wychwyciła jakiś
    > piździ włos. Przyuważ, że inne tego typu momenty nie są rozmyte.

    Myślisz, że bóbr miał takie parcie na szkło?
    Ysz, pie@*^&ony! ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 23. Data: 2011-09-21 15:27:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/09/2011 07:31, ToMasz wrote:

    > HAHA!! Popłakałęm sie ze śmiechu.....
    >
    > PS
    >
    > 2:10 - lekkie bum? Ta sie zastanawiam, jak bym w wieku 13 lat "odkrył"
    > ze moja matka takie coś przed kamerą odstawiała, to straciłaby cały
    > autorytet. inernet straszna rzecz.....

    Ale zyskałbyś autorytet u wszystkich kolegów w szkole.

    A poważnie, masz rację, matka powinna do kościoła ze święconką chodzić i
    tłuc kotlety od rana w niedzielę, a nie dobrze się bawić życiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2011-09-21 16:00:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Myślisz, że bóbr miał takie parcie na szkło?
    > Ysz, pie@*^&ony! ;)
    Dokładnie tak.
    Nie wiem jak w matuszce rasiji, ale u nas bobry są pod ochroną, może już
    działa ta agenda, którą PiS chciał stworzyć do monitorowania internetu,
    i bobra ukrywają.

  • 25. Data: 2011-09-21 17:01:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    > Myślisz, że bóbr miał takie parcie na szkło?
    > Ysz, pie@*^&ony! ;)

    Wielokrotnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-09-21 17:41:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2011 23:59:27 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

    Nie wiem, ale akcja mi się podoba :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-09-21 19:26:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.09.2011 15:27, kamil pisze:

    > Ale zyskałbyś autorytet u wszystkich kolegów w szkole.

    taak, to fakt.

    > A poważnie, masz rację, matka powinna do kościoła ze święconką chodzić i
    > tłuc kotlety od rana w niedzielę, a nie dobrze się bawić życiem.
    ja tego nie powiedziałem. Ale fakt, ze pseudo taniec z elementami
    prezentacji bielizny w czasie jazdy samochodem, wg mnie nie jest dobrym
    sposobem na zabawę....
    ToMasz

  • 28. Data: 2011-09-21 19:27:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.09.2011 08:17, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ews.interia.pl

    > Dziwkowóz :P

    trafne ! znowu muszę czyścić opl;uty monitor :) :)
    ToMasz

  • 29. Data: 2011-09-21 22:15:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Użytkownik "megrims"

    > Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby
    > pytać o SAMOCHÓD ;-)

    MEGA ROTFL... :D

    No co.. lasie fajne :D Kumpel mi to podesłał z pytaniem,
    czy jedziemy do Rosji. Ja jestem za.

  • 30. Data: 2011-09-21 22:25:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *megrims* napisał(-a):

    > No co.. lasie fajne :D Kumpel mi to podesłał z pytaniem,
    > czy jedziemy do Rosji. Ja jestem za.

    Jedźcie. Na pewno na Was czekają :)

    --
    Big Jack