  • 11. Data: 2011-09-21 01:33:18
    Temat: Re: [YT] Co to za samochód?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > PS. Wróciłem ;)

    Zapytam tradycyjnie -- piłeś? :D

  • 12. Data: 2011-09-21 01:33:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil d

    > Bo mi się popierdoliło ;)

    OK, to wszystko wyjaśnia. :D

  • 13. Data: 2011-09-21 07:21:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Sep 2011 00:53:55 +0200, megrims

    g/
    > E.. to chyba player

    ROTFL :D

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 14. Data: 2011-09-21 07:22:02
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-09-21 00:53, megrims pisze:
    g/

    > E.. to chyba player

    Nie player tylko przycisk rozwijania reklam

  • 15. Data: 2011-09-21 08:17:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *megrims* napisał(-a):

    > Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

    Dziwkowóz :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2011-09-21 08:31:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.09.2011 07:22, Robson pisze:

    > Nie player tylko przycisk rozwijania reklam
    HAHA!! Popłakałęm sie ze śmiechu.....

    PS

    2:10 - lekkie bum? Ta sie zastanawiam, jak bym w wieku 13 lat "odkrył"
    ze moja matka takie coś przed kamerą odstawiała, to straciłaby cały
    autorytet. inernet straszna rzecz.....

  • 17. Data: 2011-09-21 09:27:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    > E.. to chyba player

    No player, ale czasem ładnie się z gałką zmiany biegów zlewa i wtedy
    podpada pod Cietroena.

  • 18. Data: 2011-09-21 12:36:54
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

    Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby
    pytać o SAMOCHÓD ;-)

  • 19. Data: 2011-09-21 12:37:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Użytkownik "megrims"

    > Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby
    > pytać o SAMOCHÓD ;-)

    A o co ma pytać? Podłokietnik?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 20. Data: 2011-09-21 13:39:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Sep 2011 12:36:54 +0200, Przemysław Czaja

    > Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby
    > pytać o SAMOCHÓD ;-)

    Ja jestem bardziej zboczony, bo się zastanawiałem co to może być za kamera.
    Jakieś paskudne artefakty pojawiają się przy dolnej krawędzi z lewego rogu.
    Np przy 2:55. Maaaaasakra jakaś. Producent powinien za to beknąć! :|

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player