  • 51. Data: 2011-01-14 22:29:28
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > hmm.. dobrze że moja Meganka 1.6RT 90KM 8 zaworów z '96 tego nie
    > wiedziała, że takie spalanie to tylko 1.2 w Melexie może mieć.
    > Średnia właśnie około 7,5 gdzie 80% miasto było. Zimą było 8,5 do 9.
    > Nauczyłem się tylko według kompa jak biegi ustawiać aby jak najmniej
    > paliło. Komp w Megi chodził idealnie.
    > W trasie 6,5 litra paliłem.

    Czyli w mieście poniżej 8?

    >Nie przekraczałem 140 bo się już wtedy wir zaczynał. Raz udało się zrobić
    >5.6 ale to już wtedy faktycznie 90 nie przekraczałem no i trasa 80km w
    >sumie lekko w dół, bo z poziomu 400m na jakieś 100m npm.
    > Jeżeli wleczenie oznacza jazdę poniżej

    Nie chodzi o max, zwłaszcza na trasie, bardziej o min, przy każdym ruszaniu.
    Żeby takie spalanie i to ze starym silnikiem uzyskać, to trzeba dość
    oszczędzać gaz przy każdym manewrze.
    Zresztą sam o tym pisałeś, więc nie bardzo jest o co kopię kruszyć.
    Inna sprawa, że to auto było malutkie i leciutkie w porównaniu do tych o
    których mówimy, więc jest to bardziej realne nawet przy w miarę normalnej
    jeździe.

    Rzeczonym Punciakiem 1.2 pewnie jeżdżę dynamiczniej niż Ty tym Megane, waży
    też niewiele mniej - więc why not?

  • 52. Data: 2011-01-14 22:41:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    Irokez pisze:
> [...]
    > jakieś 100m npm.
    > Jeżeli wleczenie oznacza jazdę poniżej 160 to fakt.. wlokłem się.

    nie przyznawaj sie, ze miales Renault - od razu jestes na przegranej
    pozycji, bo przeciez on jezdzac jednym autem uwaza jakby jezdzil wszystkimi.

    Temu chlopcu Cavallino sie nie przetlumaczy, on wie swoje oi zaraz Ci
    jakas regulke z grupy tuningowej posci, bo ma palic 10 i koniec.

    Po prostu nie ma sensu - on nawet zarzuca klamstwa producentowi, ze
    pisze nieprawde - oczywiscie sam nigdy nie siedzac w aucie, ktorego
    dotyczy ten watek - to takie.... normalne(?) ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 53. Data: 2011-01-14 22:46:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > Po prostu nie ma sensu - on nawet zarzuca klamstwa producentowi, ze pisze
    > nieprawde

    LOL
    Niezłe, niezłe.
    Jesteś chyba jedynym, który wierzy, że zużycie paliwa katalogowe jest do
    osiągnięcia w normalnej jeździe.
    A ja się komuś takiemu starałem przekazać jakąś wiedzę.
    Wstyd mi.

  • 54. Data: 2011-01-14 23:05:00
    Od: "The Odor" <a...@m...com>

    > A ja się komuś takiemu starałem przekazać jakąś wiedzę.
    > Wstyd mi.

    To połóż uszy po sobie i wypad pod swój kamyczek.

    TheO

  • 55. Data: 2011-01-14 23:05:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > chyba cie zdoluje totalnie i pokaze chyba juz ostatecznie, ze to jednak
    > Ty masz skrzywione podejscie nt ile srednio powinno palic auto - podaje
    > ci dane laboratoryjne (w koncu do nichh sie odnosiles w swoich
    > wypowiedziach podajac wreczlinki z definicjami).

    Żeby nie było złudzeń, jak dane fabryczne nie oddają realnych kilka
    przykładów:

    Ceed 1.6 crdi:
    katalogowo - 5,9/4,3/4,7 l/100 km
    faktycznie: 7,5/6/6,5 - czyli przekłamanie rzędu 30%

    Megane II 1.6:
    katalogowo - 9.3/5,7/7
    faktycznie 10,5/7/9 - czyli znowu 20 % przekłamania

    Punto II 1.2
    katalogowo - 7.3/4,8/5,7
    faktycznie - 8/6/7 tu też dochodzi do 20%

    I tak trzeba to szacować.
    Dużo mniejsze różnice, nie wspominając o podobnych wynikach - to albo błąd
    pomiarów, albo bardzo lekka noga.

  • 56. Data: 2011-01-14 23:06:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The Odor" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > To połóż uszy po sobie i wypad pod swój kamyczek.

    A Ciebie ktoś o zdanie pytał?
    Po co się dziecko odzywasz, jak starsi rozmawiają?

  • 57. Data: 2011-01-14 23:26:35
    Od: "The Odor" <a...@m...com>

    > A Ciebie ktoś o zdanie pytał?
    > Po co się dziecko odzywasz, jak starsi rozmawiają?

    Przeciez ty z nikim mie rozmawiasz, ty juz nawet zatraciles poczucie tego co
    robisz.... Ty wykladasz oczywiste oczywistosci.
    Ty wszystko wiesz, jestes jedyny w swoim rodzaju, niedlugo bedziesz tak
    madry ze nawet sam ze soba nie pogadasz.
    I wtedy sie splonkujesz.

    TheO

  • 58. Data: 2011-01-14 23:28:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przeciez ty

    Masz coś do powiedzenia, czy sobie poszczekać przypełzłeś?
    PLONK WARNING !!!

  • 59. Data: 2011-01-14 23:36:24
    Od: "The Odor" <a...@m...com>

    > Masz coś do powiedzenia, czy sobie poszczekać przypełzłeś?
    > PLONK WARNING !!!

    Och nie, plizzzzzzz, tylko nie to!!!!!!!!!!! Juz nie bedziesz mnie
    czytal????????

    A przy okazji - kobiete masz czy tu sie "realizujesz"?

    TheO

  • 60. Data: 2011-01-14 23:39:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Och