  • Data: 2011-01-14 12:49:56
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Czyli standard.

    facet - czy Ty:
    1. zawsze manipulujesz wypowiedziami innych osob
    2. zabierasz glos w watkach, ktore w zaden sposob Ciebie nie dotycza i
    wsuwasz swoje 3grosze nie majac w zasadzie nic w temacie do powiedzenia.

    jak na razie widac, ze nie masz nic do roboty, ze zabierasz swoj glos w
    kazdym watku - dodatkowo nie wnoszac w 99% nic w temacie.

    > W każdym razie daj znać, jak już Twój cudowny samochód zacznie
    > produkować benzynę.

    ciesze sie , ze mam popsuty samochod i pali mi tyle ile pali,
    miast 12l/100 jak powinna palic kazdy benzynowiec poj > 1.2l
    ROTFL

    Wez sie puknij w czolo

    --
    pozdr