  • 31. Data: 2014-06-30 22:48:24
    Temat: Re: Xiaomi
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-30 o 18:16, ToMasz pisze:
    > ale acer, huawej, albo zte to taka "wyższa półka" - cenowo również
    > (chociaż acera to ja mam laptopa, a o telefonach nic dobrego nie słyszałem)

    No widzisz. A ja osobiście laptopa Acera nie kupię i każdemu odradzam :)
    wg mnie to właśnie taka "chińszczyzna" pełną gębą ;)

    ZTE też można podpiąć pod "chińszczyznę" chociaż u nich wydaje się że
    mają dział kontroli jakości (co prawda kulejący, ale zawsze to coś).

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 32. Data: 2014-06-30 22:53:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 22:48:24 +0200, Dylon napisał(a):

    > No widzisz. A ja osobiście laptopa Acera nie kupię i każdemu odradzam :)
    > wg mnie to właśnie taka "chińszczyzna" pełną gębą ;)

    Nie bardzo wiem co w laptopie ma byc takiego chinskiego,
    ale Acera tez odradzam. Serwis ... w Bratyslawie.
    Niby zadna roznica, przyjezdza kurier, zabiera, zwraca po dwoch
    tygodniach ... tak samo jak w innych firmach.

    > ZTE też można podpiąć pod "chińszczyznę" chociaż u nich wydaje się że
    > mają dział kontroli jakości (co prawda kulejący, ale zawsze to coś).

    ZTE i Huawei to rdzennie chinskie firmy.

    J.

  • 33. Data: 2014-07-02 23:38:30
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Polecam lekturze:
    http://pclab.pl/news58516.html

  • 34. Data: 2014-07-13 02:54:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53b1290a$0$2164$6...@n...neostrada.pl

    > I nie wrzucaj chińskiej jakości do jednego worka. Mam telefon Acera i nie mogę
    złego słowa powiedzieć na jego sprawność, mam
    > tablet Huawei i on także nie daje powodów do niezadowolenia. Odwrotna sytuacja w
    użytkowaniu różnorodnego badziewia z Tajwanu, tu
    > z kolei nie trafiłem na porządny, bezawaryjny sprzęt.

    Acer to tajwański producent, ale Tajwan to też Chiny. :)

    -=-

    Szukam teraz tabletu z bardzo jasnym ekranem.

    . LTE mile widziane
    . 2 SIMki pracujące także jako telefon komórkowy
    . od 8 do 12 cali
    . chętnie superAMOLEDy
    . bez podziału ,,dysku'' na ,,pamięć
    wewnętrzną'' i ,,nośnik USB''
    . 2 GB RAM DDR3
    . fajnie by było, gdyby miał 8 rdzeni CPU
    i taktowanie nie gorsze niż 1.7 GHz
    . szybki GPU
    . mikroHDMI
    . OTG
    . WiFi ac też bym miło widział, choć
    na razie nie mam nic w ac :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-07-13 02:56:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 143yrw9194n6n$....@4...net

    > Nie bardzo wiem co w laptopie ma byc takiego chinskiego,
    > ale Acera tez odradzam. Serwis ... w Bratyslawie.
    > Niby zadna roznica, przyjezdza kurier, zabiera, zwraca po dwoch
    > tygodniach ... tak samo jak w innych firmach.

    Nie narzekam na serwis Acera -- wręcz odwrotnie.
    Serwis Acera uważam za najmocniejszy punkt Acera.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-07-13 10:44:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jul 2014 02:54:28 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Trybun" 53b1290a$0$2164$6...@n...neostrada.pl
    złego słowa powiedzieć na jego sprawność, mam
    użytkowaniu różnorodnego badziewia z Tajwanu, tu

    > Acer to tajwański producent, ale Tajwan to też Chiny. :)

    Chiny, ale troche inne.
    Tylko ze jak pisalem - kazda tajwanska firma ma pare fabryk w Chinach
    ludowych. Zreszta w komputerze kazdy z nas ma sporo podzespolow PRC i
    nie narzeka.

    J.

  • 37. Data: 2014-07-13 20:41:57
    Od: Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-06-29 16:21, ToMasz pisze:
> [...]
    > ekran świeci zawsze na maksa. tzn można go ściemnić, ale po jakimś
    > czasie jest znowu na maksa. Czy to wada hardwarowa? Na 100% nie, to
    > niedopracowanie. poprostu żaden inżynier testujący, (było ich kilku?)
    > nie zabrał telefonu do domu i nie próbował go włączyć nocą. Nie próbował
    > też jeździć z telefonem i używac nawigacji. o ile na zewnątrz łapie fixa
    > w minutę, to w aucie - wcale. Również mikrofon jest lekko nieteges. O
    > aparacie fotograficznym pisał nie będę. wiadmo jaki jest....
    > Reasumując. Zabawka tania ale szybka. Jednak jakość ogólna - chińska

    Pytanie było o Xiaomi, a nie o Landvo - nie wrzucaj całych Chin do
    jednego worka.

    Po 3 tygodniach użytkowania Xiaomi Redmi Note podtrzymuję zdanie o
    jakości tegóż.
    Jedyny problem jaki miałem, to błąd w aplikacji budzika - ale pomogła
    instalacja innej z marketu - więc nie uważam tego za poważny problem.

    Z GPS problemu nie ma - fixa łapie porównywalnie do mojego SGS 4.

    To trzeci telefon z prywatnego importu z Chin - znajomy ma ZTE,
    szwagierka Lenovo p780, teraz to Xiaomi - i wszystkie trzy polecam :-)

    Ale na zakup telefonu firmy Landvo bym się nie zdecydował.

    Paweł

  • 38. Data: 2014-07-14 14:11:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Chiny, ale troche inne.
    > Tylko ze jak pisalem - kazda tajwanska firma ma pare fabryk
    > w Chinach ludowych. Zreszta w komputerze kazdy z nas ma sporo
    > podzespolow PRC i nie narzeka.

    Mój notebook (Fujitsu-Siemens) jest Made in Germany -- ale
    chyba każdy jego podzespół pochodzi z Chin. Acer ma swoje
    fabryki w Chinach kontynentalnych? -- a kto nie ma? Nie
    jestem rasistą -- bandażowanie stóp młodym kobietom to IMO
    zło, ale wyroby chińskie mogą być i dobre, i mogą być złe.
    Wg mnie Acer to bardzo dobra firma, ale IMO dobroć tajwańskich
    produktów brała się z polityki USA i świata zachodniego.

    -=-

    BTW chińszczyzny:

    Przed chyba 7 laty kupiłem ze czterdzieści tanich (3 do 4 pln
    za sztukę) świetlówek chińskich którym wróżono krótki żywot.
    Świeciły ciemno (inne dawały więcej lumenów z tej samej mocy
    znamionowej) ale niektórych używam do tej pory.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2014-07-14 14:13:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Muszynski" lpujtj$bfq$...@u...news.interia.pl

    > Z GPS problemu nie ma - fixa łapie porównywalnie do mojego SGS 4.

    Jaką daje ,,dokładność''? Ile metrów? 3 czy 5, czy jeszcze inaczej?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2014-07-14 19:02:32
    Od: Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    > "Paweł Muszynski" lpujtj$bfq$...@u...news.interia.pl

    > Jaką daje ,,dokładność''? Ile metrów? 3 czy 5, czy jeszcze inaczej?

    cholera wie - nie wnikałem - w nawigacji na drodze zachowuje się
    dokładnie tak samo jak mój S4.

    Paweł