  • Data: 2016-03-14 09:47:41
    Temat: Re: Wzbudzanie silnika elektrycznego
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nbs22o$eaf$1@dont-email.me...

    (falami radiowymi, czy można)

    > Ale to chodzi o silnik podnośnika szyby, nie wycieraczki.

    Skoro z pilota można zasterować, to teoretycznie i bezpośrednio falami,
    tylko pewnie by to długo trwało, by zebrać odpowiednią ilość energii. Sens
    mały, prędzej, jak ktoś chce sobie zobaczyć, czy się da. No i źródło fal o
    odpowiedniej energii, by układ pokonał swoje opory i ruszył, czy
    bezpośrednio, czy np. z naładowanego falami superkondziola/akumulatora. Pod
    jakąś radiostacją dużej mocy pewnie by to poszło, o ile komputer auta
    wytrzyma natężenie pola. (ma ktoś dziś auto bez kompa pokładowego?)

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.