  • Data: 2016-03-17 04:51:32
    Temat: Re: Wzbudzanie silnika elektrycznego
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nc6175$7pb$1@dont-email.me...

    > Niby jak? Odbiornik pilota nie zasila silnika tylko przekazuje sygnał do

    Wiem. To są ułamki mW.

    > komputera, a żeby ludzie sobie wzajemnie samochodów nie otwierali każdy ma
    > swój indywidualny kod który do tego jest szyfrowany zmiennym kodem.

    Stąd słowo "teoretycznie" - coś, co robiło by za antenę, a z anteny zasilany
    prostownik i już jakiś motorek można pokręcić bezpośrednio energią w.cz.

    > Gdzie ta energia miałaby się zebrać i jak miałaby być przekazana do
    > silnika?

    Podpowiem xródło - Janusz Wojciechowski "Nowoczesne zabawki" rodzdział 6,
    obiekt "mikrosilnik zasilany energią w.cz".

    > Auto musiałoby być na początek plastikowe żeby blacha nie ekranowała.

    To tylko duże utrudnienie. Ze środka przedziału w jak najbardziej metalowym
    wagonie, ok. 100 km zasięgu, leciałem, będąc już daleko, daleko za
    Sochaczewem, do przemiennika w Warszawie. Radio z takiej odległości odebrało
    sygnał. A gdyby to było nie 100 km, tylko 100 cm, to już można się nad tym
    pochylić.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.