  • 1. Data: 2010-01-08 22:29:39
    Temat: Wyzwalanie radiowe RF-602
    Od: "Krystian" <b...@w...pl>

    Witam

    Ostatnio słyszałem sporo pozytywnych opinii na temat tego zestawu. Możecie
    podzielić się wrażeniami?
    Interesuje mnie szczególnie przełączanie grup lamp.

    Krystian
    www.jamroz.boo.pl

  • 2. Data: 2010-01-09 15:11:27
    Temat: Re: Wyzwalanie radiowe RF-602
    Od: antenat <a...@i...eu>

    W dniu 2010-01-08 23:29, Krystian pisze:
    > Witam
    >
    > Ostatnio słyszałem sporo pozytywnych opinii na temat tego zestawu.
    > Możecie podzielić się wrażeniami?
    > Interesuje mnie szczególnie przełączanie grup lamp.

    Kup od niejakiego "czesia" znajdziesz na allegro ma też wężyki spustowe.
    Kupuję od niego sprzęt i jestem zadowolony.

  • 3. Data: 2010-01-09 16:01:50
    Od: "Krystian" <b...@w...pl>

    Użytkownik "antenat" <a...@i...eu> napisał w wiadomości grup

    > Kup od niejakiego "czesia" znajdziesz na allegro ma też wężyki spustowe.
    > Kupuję od niego sprzęt i jestem zadowolony.

    Tak, tylko że ja nie mam problemu z zakupem tylko chodzi mi o opinie
    użytkowników już posiadających
    w/w sprzęt. Z tego co piszesz masz te wyzwalacze więc powtórzę pytanie. Jak
    wygląda sprawa sterowania
    grupami lamp? Konkretnie chodzi mi taką sytuacje: jedna grupa lamp po prawej
    stronie sceny druga grupa po
    lewej, czy jest możliwość przełączania grup bez podchodzenia do samych lamp
    i jak to wygląda w praktyce?
    Oczywiście pozostałe spostrzeżenia mile widziane.