  • 1. Data: 2010-01-08 12:02:26
    Temat: Nikon d300 + Nikkor AF-S DX 18-200 +dodatki-TANIO! Allegro
    Od: Nikon d300 <c...@w...pl>

    http://allegro.pl/item878863065_nikon_d300_nikkor_af
    _s_dx_18_200_dodatki_tanio.html

  • 2. Data: 2010-01-08 14:16:24
    Od: "arek_PD" <a...@l...com>

    > http://allegro.pl/item878863065_nikon_d300_nikkor_af
    _s_dx_18_200_dodatki_tanio.html

    nówke moge ci za tyle sprzedac,
    Juz zglosilem do allegro

    jk

  • 3. Data: 2010-01-08 14:18:17
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > nówke moge ci za tyle sprzedac,
    > Juz zglosilem do allegro

    Sie czepiasz.

    Kazdy sprzedaje za tyle, za ile ma ochote.

    Ja bym jednak nie bral, bo sprzedajacy zastrzega, ze moze sprzedac gdzies
    indziej.

    To po co ja mialbym sie klopotac skoro sprzedajacy nic sobie z tej aukcji
    nie robi?

    Polon

  • 4. Data: 2010-01-08 14:21:33
    Od: Nikon d300 <c...@w...pl>

    kradzioną chyba :-)
    co zgłosiłeś?:-) na policje jeszcze zgłoś

  • 5. Data: 2010-01-08 14:23:30
    Od: "arek_PD" <a...@l...com>

    >co zgłosiłeś?:-) na policje jeszcze zgłoś

    zgłośiłem niezgodność z regulaminem (przerwanie aukcji) i spaming list
    dyskusyjnych

    jk

  • 6. Data: 2010-01-08 14:34:24
    Od: Nikon d300 <c...@w...pl>

    jaki spaming w temacie jest jak byk "Allegro",

  • 7. Data: 2010-01-08 14:54:30
    Od: "arek_PD" <a...@l...com>

    >jaki spaming w temacie jest jak byk "Allegro",

    myslę ze jesteś typowym przedstawicielem gatunku co przed podpisaniem umowy
    nie czyta.
    Przeczytaj regulamin a wiele się dowiesz

    jk

  • 8. Data: 2010-01-08 15:09:50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "arek_PD" napisał

    > myslę ze jesteś typowym przedstawicielem gatunku co przed podpisaniem
    > umowy nie czyta.
    > Przeczytaj regulamin a wiele się dowiesz

    Allegro nie uznaje tego typu wiadomości za spam.
    W regulaminie nie znajdziesz ani jednego zastrzeżenia na ten temat.

    adam

  • 9. Data: 2010-01-08 15:12:45
    Od: Nikon d300 <c...@w...pl>

    > Allegro nie uznaje tego typu wiadomości za spam.
    > W regulaminie nie znajdziesz ani jednego zastrzeżenia na ten temat.
    >
    > adam

    Dokladnie

  • 10. Data: 2010-01-08 15:36:17
    Od: "arek_PD" <a...@l...com>

    >Dokladnie

    ta, jeszcze napisz że pozwala rekalmować poza allegro i przerywać aukcje

    jk