    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wyzwalacz radiowy - problem
    Date: Wed, 23 Feb 2011 18:59:44 +0100

    W dniu 2011-02-23 13:25, Les pisze:
    > W czym może być problem???
    >
    > Lamp używam do doświetlania tła i wyzwalania innych lamp.

    A te inne lampy mają jacka? Czy to jakiś studyjny sprzęt?
    Sam używa do doświetlania tła takiej rosyjskiej lampy na 220V, która ma
    właśnie wtyczkę PC. Tą archaiczną lampę podłączyłem pod zwykłą, tanią
    fotocelę. Aparat podłączam pod lampę studyjną której błysk wyzwala tego
    starocia. Działa to bardzo fajnie.

    A skoro jesteśmy przy rozmowie o kilku źródłach światła, mam takie
    pytanie. Czy znacie jakiś fotografów którzy zbudowali świetne portfolio
    przy użyciu jednej lampy.
    Wiem że jednego źródła światła używa Roger Ballen. Podobnie jest z
    Jeanloup Sieff czy Helmutem Newtonem.
    Macie jakieś inne typy?

    --
    Pozdrawiam,