  • Data: 2011-02-24 18:19:50
    Temat: Re: Wyzwalacz radiowy - problem
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-23 21:05, b...@n...pl pisze:

    > David Hamilton zwykle tylko zastane, ale nie wiem czy się liczy :)

    No tak, tylko światło zastane jest jakby łatwiejsze. Zresztą to miękkie,
    zastane światło idealnie pasuje do stylistyki zdjęć Hamiltona :). Jedno
    źródło mocnego światła jest o wiele bardziej niebezpieczne, może być
    bardzo destrukcyjne dla klimatu fotografii.
    Jeśli chodzi o akt to chyba Wacław Wantuch często korzysta z jednego
    źródła światła.
    Widziałem też bardzo ciekawy i rewolucyjny edytorial John Akehurst o
    tytule The Egg z 1997 roku. Bardzo ciekawa sesja, ocierająca się wręcz o
    abstrakcyjny akt, wykonany w całości przy użyciu jednego źródła światła
    i beauty dish. Niestety bywa tak że internet jest kapryśny i lubuje się
    przede wszystkim w głównym nurcie, dlatego niestety nie poratuje linkiem
    :( mam to na papierze.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.