  • Data: 2010-12-10 12:08:39
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:idqpla$8sa$29@news.net.icm.edu.pl...

    > Dowód, który wykonałem przed chwilą, specjalnie dla Was (Teoretyków):
    >
    > http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/test.jpg

    Tyle, że pomimo duzej roznicy w ogniskowej wystapila pomijalnie mala roznica
    w jasnosci.
    Natomiast w dolnej czesci kolka nie ma zadnej roznicy. Sam dach ma rozna
    jasnosc - jest nierownomiernie oswietlony.
    Na pewno masz wlaczony automatyczny balans bieli wiec trudno cos
    porownywac - aparat przetworzy te dwa zdjecia inaczej.