  • 31. Data: 2010-12-28 00:24:14
    Temat: Re: Wytnij chip
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-28 00:42, GLaF pisze:
    > Powinien w 1 dzień, ale może iść do 4 dni roboczych. Jeśli idzie dłużej, to
    > można składać reklamację.

    Mam to gdzieś. Nie mam czasu na użeranie się. Bluetooth dziala i
    machnęlam już na to ręką. Najwyżej jak ktoś się na tym sprzedawcy też
    zawiedzie to zostanie on bez klientów. Jego strata.

    --
    animka

  • 32. Data: 2010-12-28 09:42:34
    Temat: [OT] Re: Wytnij chip
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-12-28 00:23, animka pisze:

    > Skoro pobabijał parę pieczątek PRIORYTET i poczta to przyjęła to musi
    > mieć z kimś na poczcie dobre układy.

    W takim więc razie list powinien być traktowany jako priorytet.

    > Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!

    :) O, sancta simplicitas!

    > Wizytówki z Holandii (250 szt) mi szły 2 dni!

    Z Belgii a nie z Holandii.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 33. Data: 2010-12-28 10:00:26
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tasiorsa"
    >zamiennik, a sprzedawca nie odpowiada za jakosc tuszu ktory zostal uzyty
    >do produkcji.

    Chyba śnisz. Jak najbardziej sprzedawca odpowiada za jakość towaru,
    który oferuje konsumentowi. W szczególności odpowiada za wady ukryte.

    Inna sprawa, czy w ogóle został nawiązany kontakt ze sprzedawcą w celu
    rozwiązania problemu.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 34. Data: 2010-12-28 17:41:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-28 11:00, Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > który oferuje konsumentowi. W szczególności odpowiada za wady ukryte.
    >
    > Inna sprawa, czy w ogóle został nawiązany kontakt ze sprzedawcą w celu

    A co by to dało? Sprzedawca by mi wymienił drukarkę?

    --
    animka

  • 35. Data: 2010-12-28 17:45:43
    Temat: Re: [OT] Re: Wytnij chip
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-28 10:42, Mich@l pisze:

    > W takim więc razie list powinien być traktowany jako priorytet.

    No i chyba był, tylko ze znaczkiem za 1,95 zł. szedł 2 tygodnie :D

    > :) O, sancta simplicitas!

    Przeczytaj sobie gdzieś ile powinien iść list polecony priorytetowy.

    > Z Belgii a nie z Holandii.

    A skad wiesz? :-)
    Wizytówki z Belgii, a faktura z Holandii :D

    --
    animka

  • 36. Data: 2010-12-28 18:53:28
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "animka"

    >A co by to dało? Sprzedawca by mi wymienił drukarkę?

    Jeśli jesteś w stanie dowieść, że uszkodzenie powstało na skutek
    działania wadliwego produktu (tu - tuszu), powinien.
    Myśmy tak mieli w pracy. Wylał tusz, naprawialiśmy na koszt sprzedawcy
    tuszu drukarkę.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 37. Data: 2010-12-28 19:36:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-28 19:53, Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > działania wadliwego produktu (tu - tuszu), powinien.
    > Myśmy tak mieli w pracy. Wylał tusz, naprawialiśmy na koszt sprzedawcy

    Drukarka już wcześniej szwankowała. Tusze były, a jej czerwonego
    brakowało (komunikat!)....a wszystko wskazywało, że brak czarnego. Z
    perspektywy czasu - teraz wiem, że tusz był na pewno. Wsadziłam jej ten
    czarny (z Allegro) i wylało się wszystko.Naczyścilam się tej drukarki,
    kaset nawet czystym spirytysem, też biurko pod drukarką. Potem włożyłam
    czerwony (z Allegro), też wylało!
    Jak się okazało drukarka miała uszkodzoną czarną kasetkę na tusz i i tak
    by poszła do reperacji. Poza tym znowu - po doprowadzeniu jej do ładnego
    wyglądu - wyglądała jak nowa (miała z tydzień). Wymieniono mi na drugą
    fabrycznie zapakowaną, też z tuszami.

    Ostatnio zaczęło jej brakować żółtego tuszu. Ktoś mi tu podpowiedział,
    żeby wyjąć i znowu włozyć pojemnik z tuszem. Teraz ni diabła już nie
    chciała ruszyć. Druk niemożliwy! Czyszczenie tuszy też! Na drugi dzień
    miałam już kupiony w Komputroniku tusz żółty. Kupiłam też na wszelki
    wypadek czarny i sobie leży w szafce. Tusz żólty przyjęła, ale raptem
    zaczęło jej brakować niebieskiego! A był w pojemniku. Zmieniałam raz z
    poprzedniej drukarki, raz od tej (oryginały). Co ja się z nią
    naszarpałam! Czyszczenia tuszy nie chciała wykonać! Wreszcie
    odinstalowałam ją, wyciągnęłam z tyłu komputera kabel USB i instalowałam
    od nowa (bo trzeba zacząć instalkę z odłączonym kablem USB i włączyć
    dopiero wtedy, kiedy instalator o to poprosi). Pokazały się wszystkie
    tusze! Wszystkie pełniutkie (chociaż 3 były już jakiś czas używane), ale
    co tam, z tym problemu nie będzie. Grunt, że drukarka widzi ten
    niebieski, którego powinno być sporo (a nowego niebieskiego nie
    kupiłam), chce drukować. A drukuje pięknie.
    Takie szopki z tą drukarką pewnie będą jeszcze nie raz, nie dwa, ale
    trudno-kupiłam ją to teraz muszę się z nią szarpać. W razie czego mam
    gwarancję na 3 lata.

    --
    animka

  • 38. Data: 2010-12-29 10:09:39
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-12-28 18:45, animka pisze:

    > Przeczytaj sobie gdzieś ile powinien iść list polecony priorytetowy.

    Poczytaj sobie Konstytucję RP, zobaczysz w jakim raju na ziemi żyjesz :)

    > A skad wiesz? :-)
    > Wizytówki z Belgii, a faktura z Holandii :D

    Od kolegi oddelegowanego z ABW na pocztę.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 39. Data: 2011-01-05 23:22:38
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-12-25 23:21, nom pisze:
    > mam drukarke Canona, ale laserowa LBP5050n, tonery maja chipy, ktore
    > zliczaj ilosc wydrukowanych stron, ale komunikat o braku toneru mozna
    > ignorowac i drukowac dalej, az toner calkowicie sie wyczerpie. Tak samo
    > jest w HPCP1215. W Lexmarku E260d też chip informuje tylko o tym, że
    > kasetę trzeba wymienić, ale nie blokuje drukowania.
    > Jak jest w atramentówkach to nie wiem, bo nie używam. :-)
    tak samo, córka używa mp220

  • 40. Data: 2011-01-05 23:24:31
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-12-26 23:01, animka pisze:

    > Nie będzie tak źle. Mam szacunek dla Brothera i serwisu BLASC :-)
    :) dobre, fajnie brzmi