  • 1. Data: 2010-09-24 07:14:56
    Temat: Wyszukiwarka - konfigurator laptopów
    Od: jQ <j...@g...com>

    Przymierzam się do zakupu laptopa. Troszku już poczytałem, popytałem,
    ale przydałby mi się jakiś serwis, który byłby bazą wiedzy na ich
    temat. Umożliwiał wyszukanie konkretnych modeli na podstawie
    parametrów, zawierał testy laptopów, opinie o nich itp. Wiem, jest
    ceneo, ale tam wyszukiwarka jest uboga. Z kolei w serwisie
    notebookcheck są opisy i recenzje laptopów, ale nie doszukałem się
    wyszukiwarki. Znacie jakiś serwis, który by to łączył?
    Przy okazji - szukam sprzętu do zastosowań: 80% internet i praca
    biurowa, 10% filmy, 10% gry - niekoniecznie najnowsze. Procesor od
    i3-350 w górę, 4GB RAM, Dysk 500 GB. Ekran 15,6" lub 17,3". Ważne, aby
    na baterii trzymał minimum 3 godziny. Patrzyłem np. na HP 8023pl
    G62-120sw. Co w podobnej klasie możecie polecić?

  • 2. Data: 2010-09-24 09:28:18
    Temat: Re: Wyszukiwarka - konfigurator laptopów
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-09-24 09:14, jQ pisze:
> [...]
    > na baterii trzymał minimum 3 godziny. Patrzyłem np. na HP 8023pl
    > G62-120sw. Co w podobnej klasie możecie polecić?

    to co daje ceneo kompletnie wystarczy - lapow iealnych nie ma.

  • 3. Data: 2010-09-24 16:11:24
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-24 09:14, jQ wrote:
> [...]
    > na baterii trzymał minimum 3 godziny. Patrzyłem np. na HP 8023pl
    > G62-120sw. Co w podobnej klasie możecie polecić?

    Taka moja skroma sugestia - unikaj 1366x768 - zle sie na tym pracuje /za
    mala rozdzielczosc na obecne www, systemy i aplikacje/... a to jest w
    wiekszosci 15'6.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 4. Data: 2010-09-27 13:01:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> wrote in message

    > Taka moja skroma sugestia - unikaj 1366x768 - zle sie na tym pracuje /za
    > mala rozdzielczosc na obecne www, systemy i aplikacje/... a to jest w
    > wiekszosci 15'6.

    Co gorsze, nawet Dell nie oferuje dzisiaj duzego wyboru, wszedzie ta kulawa
    rozdzielczosc. Dobrych 5 lat temu kupowalem Inspiriona 6000, mial wtedy do
    wyboru 1280 × 800, 1680 × 1050 i chyba nawet 1920 × 1200 na 15" matrycy
    (oczywiscie za doplata), teraz nie ma tego nawet w opcjach. Ogromny krok w
    tyl, zwlaszcza ze ribbon w Office od 2007 w gore przy 768 pionowo zajmuje
    pol ekranu..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-10-07 09:47:35
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    OT, ale to chyba jakiś bardzo ch...y program???

    -----