  • 1. Data: 2010-09-22 22:27:30
    Temat: Jaki przenośny odtwarzacz multimedialny?
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Co jest godnego uwagi/sprawdzonego na rynku z odtwarzaczy typu mp3, mp4,
    mp5? Myślałem o czymś w kwocie stu paru złotych... ale jeśli będzie to
    uzasadnione (np wyjątkowo atrakcyjna oferta cena/jakość/możliwości typy
    wbudowany dyktafon, aparat itp) mogę wydać powiedzmy do 250 zł.
    Interesują mnie również dołączone do zestawu słuchawki (chciałbym aby
    były wysokiej jakości jak na wybrana klasę odtwarzacza).

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-09-23 05:55:45
    Temat: Re: Jaki przenośny odtwarzacz multimedialny?
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 23-09-2010 o 00:27:30 OMSON <o...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > Interesują mnie również dołączone do zestawu słuchawki (chciałbym aby
    > były wysokiej jakości jak na wybrana klasę odtwarzacza).

    Za tę kwotę to najwyżej dobry zasilacz...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2010-09-23 07:59:03
    Od: boxfish <c...@g...pl>