eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWysyp "30"?Re: Wysyp "30"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Thu, 21 May 2015 13:58:58 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <mjkha0$bmc$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mjc0v7$91i$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mjc8k1$f1j$1@dont-email.me> <5559a7e7$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <5559ab51$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...com>
    <119trmcrvsbab$.175zdqe573w3.dlg@40tude.net>
    <f...@4...com>
    <mjh7tt$llr$1@node1.news.atman.pl>
    <g...@4...com>
    <555cd84b$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjiolt$krm$1@node2.news.atman.pl> <mjirgm$5gf$1@dont-email.me>
    <shy13e2peph1$.z1nexs9ngrpv.dlg@40tude.net>
    <mjjop2$8v4$2@node1.news.atman.pl>
    <555d9291$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1432209536 11980 83.142.198.226 (21 May 2015 11:58:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 May 2015 11:58:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <555d9291$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562687
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-05-21 10:08, J.F. wrote:

    >> Jak są dwujezdniowe, to zwykle jedna jezdnia w jedną stronę, druga w
    >> drugą. Bo nie masz specjalnie powodu, żeby zbierać wodę na środku;).
    >
    > ze srodka moze ja jakis drenaz odprowadzic, a drenaz chyba i tak
    > obowiazkowy.

    No dobra - ale po co? Lepiej i prościej na zewnątrz. Ot cała filozofia.

    >> Tym niemniej dało by się zrobić, żeby pasy skręcające w cewo były
    >> pochylone w lewo, a te w prawo w prawo.
    >
    > Zauwaz ze jak sie zaczynaja pasy do jazdy w prawo, to ciagle jeszcze sa
    > na zakrecie w lewo.
    > A predkosc tam duza dopuszczalna, wiec nie mozna pochylic w prawo, bo
    > bys narzekal :-)

    odtąd z pewnością można już pochylać w prawo.

    https://www.google.pl/maps/@52.199296,20.848159,3a,7
    5y,288.17h,76.21t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgkkw4adVD3O-jy
    fF_WNedQ!2e0

    >
    > Potem pasy zakrecaja w prawo, no i sa pochylone w prawo, tylko ze
    > kawalek dalej.
    > Wydaje sie ze zrobic lepiej by sie dalo ... ale kto wie - moze wtedy by
    > sie objawily inne wady.
    > Albo niezgodnosc z przepisami :-)

    Jak coś ma być zgodne z przepisami, ale za to bez sensu to się występuje
    do właściwego ministerstwa o odstępstwo. Przecież taki węzeł jak nasz
    Konotopa to nie jest jakiś światowy wyjątek, więc zapewne żyje ktoś na
    świecie (może nawet nie azjata), kto potrafi to zrobić dobrze.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: