-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o4jcu7$r7c$1@adenine.netfront.net>
<586e1a1f$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<586e2df7$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<o4lgue$o2f$1@news.chmurka.net>
<586e544e$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<o4ln8a$qg1$1@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <o4ln8a$qg1$1@news.chmurka.net>
Subject: Re: Wysokość podniesienia karoserii.
Date: Thu, 5 Jan 2017 19:59:34 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <586e979f$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.150.157
X-Trace: 1483642783 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 83.30.150.157:62674
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596702
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o4ln8a$qg1$...@n...chmurka.net...
W dniu 2017-01-05 o 15:12, J.F. pisze:
> Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
>>> Bezboleśnie dla geometrii za to można podnosić sztywne mosty.
>
>> Tylko ... czy jest sens podnosic nadwozie o 20cm, a miedzy kolami
>> miec
>> nadal kawal belki z przeswitem po staremu ?
>
>Zależy do czego budujesz wóz. Jeśli chcesz mieć możliwość jazdy w jak
>najgłębszej koleinie, czyli maksymalizujesz prześwit, to albo
>niezależna zawiecha, albo most portalowy, dodatkowo duuuże balony na
>felgach.
>Ale jazda w terenie to przedewszystkim dobre kąty natarcia, zejścia,
>rampowe, wtedy im wyżej, tym lepiej, niezależnie od wersji mostu.
>I tak są budowane terenówki :)
no widzialem takich ... na filmach z YT.
U nas chyba jednak problemy terenowek sa inne ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.17 20:32 Hinek
- 05.01.17 20:39 Hinek
- 06.01.17 12:45 Trybun
- 10.01.17 01:01 adam
- 11.01.17 09:38 Trybun
- 12.01.17 14:47 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS