eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWysokość podniesienia karoserii. › Re: Wysokość podniesienia karoserii.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o4jcu7$r7c$1@adenine.netfront.net>
    <586e1a1f$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <586e2df7$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4lgue$o2f$1@news.chmurka.net>
    <586e544e$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4ln8a$qg1$1@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <o4ln8a$qg1$1@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Wysokość podniesienia karoserii.
    Date: Thu, 5 Jan 2017 19:59:34 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <586e979f$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.150.157
    X-Trace: 1483642783 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 83.30.150.157:62674
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596702
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o4ln8a$qg1$...@n...chmurka.net...
    W dniu 2017-01-05 o 15:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    >>> Bezboleśnie dla geometrii za to można podnosić sztywne mosty.
    >
    >> Tylko ... czy jest sens podnosic nadwozie o 20cm, a miedzy kolami
    >> miec
    >> nadal kawal belki z przeswitem po staremu ?
    >
    >Zależy do czego budujesz wóz. Jeśli chcesz mieć możliwość jazdy w jak
    >najgłębszej koleinie, czyli maksymalizujesz prześwit, to albo
    >niezależna zawiecha, albo most portalowy, dodatkowo duuuże balony na
    >felgach.

    >Ale jazda w terenie to przedewszystkim dobre kąty natarcia, zejścia,
    >rampowe, wtedy im wyżej, tym lepiej, niezależnie od wersji mostu.
    >I tak są budowane terenówki :)

    no widzialem takich ... na filmach z YT.

    U nas chyba jednak problemy terenowek sa inne ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: