  • Data: 2017-01-11 09:38:29
    Temat: Re: Wysokość podniesienia karoserii.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-10 o 01:01, adam pisze:

    > Samo podniesienie karoserii guzik da. Nawet jak podniesiesz o pół
    > metra, to półośki, belki i inne elementy pozostaną w tym samym miejscu
    > i prześwit się nie zmieni.
    > Z budą podniesioną o 20 cm testu łosia nie przejdziesz, co najwyżej
    > test żółwia.
    > Podnosi się zwykle o 2 - 3 cale, chodzi o danie miejsca na większe
    > koła i większy ruch (wykrzyże) kół na nierównościach.

    W terenówkach także o zwiększone możliwości brodzenia.

    Podnoszenie prześwitu sam przerabiałem. Niby takie nic, wymiana opon z
    195/55/15 na 195/65/15 a od tego czasu ani razu nie zdarzyło mi się
    zahaczyć podwoziem o podłoże. Właściwie to nie widzę innej możliwości
    zwiększenia prześwitu poza wymiana opon na większe.