eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWysokość podniesienia karoserii. › Re: Wysokość podniesienia karoserii.
  • Data: 2017-01-05 16:03:38
    Temat: Re: Wysokość podniesienia karoserii.
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-01-05 o 15:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:o4lgue$o2f$...@n...chmurka.net...
    > W dniu 2017-01-05 o 12:28, J.F. pisze:
    >>> 20-30cm na przecietne auto to jest po prostu bardzo duzo. Wahacz jest
    >>> czesto krotszy - czyli musialby pionowo juz byc.
    >
    >> A przy okazji sporo by się zmieniła geometria zawieszenia, czyli
    >> zmiana zachowania tego samego pojazdu przy różnych wysokościach.
    >> Bezboleśnie dla geometrii za to można podnosić sztywne mosty.
    >> Ograniczają wtedy tylko wały napędowe, żeby nie wyskoczyły w
    >> wieloklinu przy pełnym zakresie pracy zawieszenia. No i amorki trzeba
    >> dłuższe...
    >
    > Tylko ... czy jest sens podnosic nadwozie o 20cm, a miedzy kolami miec
    > nadal kawal belki z przeswitem po staremu ?
    >
    > Terenowka to ma byc czy podskakiwacz do miasta ?
    >
    > J.
    >
    Zależy do czego budujesz wóz. Jeśli chcesz mieć możliwość jazdy w jak
    najgłębszej koleinie, czyli maksymalizujesz prześwit, to albo niezależna
    zawiecha, albo most portalowy, dodatkowo duuuże balony na felgach.

    Ale jazda w terenie to przedewszystkim dobre kąty natarcia, zejścia,
    rampowe, wtedy im wyżej, tym lepiej, niezależnie od wersji mostu.
    I tak są budowane terenówki :)

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: