-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wysokość podniesienia karoserii.
Date: Thu, 5 Jan 2017 16:03:38 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o4ln8a$qg1$1@news.chmurka.net>
References: <o4jcu7$r7c$1@adenine.netfront.net>
<586e1a1f$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<586e2df7$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<o4lgue$o2f$1@news.chmurka.net>
<586e544e$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 5 Jan 2017 15:03:38 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="27137";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <586e544e$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596700
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-05 o 15:12, J.F. pisze:
> Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:o4lgue$o2f$...@n...chmurka.net...
> W dniu 2017-01-05 o 12:28, J.F. pisze:
>>> 20-30cm na przecietne auto to jest po prostu bardzo duzo. Wahacz jest
>>> czesto krotszy - czyli musialby pionowo juz byc.
>
>> A przy okazji sporo by się zmieniła geometria zawieszenia, czyli
>> zmiana zachowania tego samego pojazdu przy różnych wysokościach.
>> Bezboleśnie dla geometrii za to można podnosić sztywne mosty.
>> Ograniczają wtedy tylko wały napędowe, żeby nie wyskoczyły w
>> wieloklinu przy pełnym zakresie pracy zawieszenia. No i amorki trzeba
>> dłuższe...
>
> Tylko ... czy jest sens podnosic nadwozie o 20cm, a miedzy kolami miec
> nadal kawal belki z przeswitem po staremu ?
>
> Terenowka to ma byc czy podskakiwacz do miasta ?
>
> J.
>
Zależy do czego budujesz wóz. Jeśli chcesz mieć możliwość jazdy w jak
najgłębszej koleinie, czyli maksymalizujesz prześwit, to albo niezależna
zawiecha, albo most portalowy, dodatkowo duuuże balony na felgach.
Ale jazda w terenie to przedewszystkim dobre kąty natarcia, zejścia,
rampowe, wtedy im wyżej, tym lepiej, niezależnie od wersji mostu.
I tak są budowane terenówki :)
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.17 19:59 J.F.
- 05.01.17 20:32 Hinek
- 05.01.17 20:39 Hinek
- 06.01.17 12:45 Trybun
- 10.01.17 01:01 adam
- 11.01.17 09:38 Trybun
- 12.01.17 14:47 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=