-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wysokość podniesienia karoserii.
Date: Thu, 5 Jan 2017 16:03:38 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o4ln8a$qg1$1@news.chmurka.net>
References: <o4jcu7$r7c$1@adenine.netfront.net>
<586e1a1f$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<586e2df7$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<o4lgue$o2f$1@news.chmurka.net>
<586e544e$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 5 Jan 2017 15:03:38 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="27137";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <586e544e$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596700
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-05 o 15:12, J.F. pisze:
> Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:o4lgue$o2f$...@n...chmurka.net...
> W dniu 2017-01-05 o 12:28, J.F. pisze:
>>> 20-30cm na przecietne auto to jest po prostu bardzo duzo. Wahacz jest
>>> czesto krotszy - czyli musialby pionowo juz byc.
>
>> A przy okazji sporo by się zmieniła geometria zawieszenia, czyli
>> zmiana zachowania tego samego pojazdu przy różnych wysokościach.
>> Bezboleśnie dla geometrii za to można podnosić sztywne mosty.
>> Ograniczają wtedy tylko wały napędowe, żeby nie wyskoczyły w
>> wieloklinu przy pełnym zakresie pracy zawieszenia. No i amorki trzeba
>> dłuższe...
>
> Tylko ... czy jest sens podnosic nadwozie o 20cm, a miedzy kolami miec
> nadal kawal belki z przeswitem po staremu ?
>
> Terenowka to ma byc czy podskakiwacz do miasta ?
>
> J.
>
Zależy do czego budujesz wóz. Jeśli chcesz mieć możliwość jazdy w jak
najgłębszej koleinie, czyli maksymalizujesz prześwit, to albo niezależna
zawiecha, albo most portalowy, dodatkowo duuuże balony na felgach.
Ale jazda w terenie to przedewszystkim dobre kąty natarcia, zejścia,
rampowe, wtedy im wyżej, tym lepiej, niezależnie od wersji mostu.
I tak są budowane terenówki :)
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.17 19:59 J.F.
- 05.01.17 20:32 Hinek
- 05.01.17 20:39 Hinek
- 06.01.17 12:45 Trybun
- 10.01.17 01:01 adam
- 11.01.17 09:38 Trybun
- 12.01.17 14:47 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=