  • 1. Data: 2009-09-10 06:09:09
    Temat: Wysokość obrazu dla monitorów LCD ...
    Od: "Exploris" <exploris@***NO SPAM***.autograf.pl>

    Koledzy !

    ... potrzebuję zestawienie pokazujące rozmiar aktualnie występujących
    monitorów LCD (w ogromnej wiekszości przeciueż panoramicznych) z podaniem
    ich wysokosci rzyczywistegio obrazu w pionie np. monitor 19'' będzie miał
    wysokośc mniejszą niż kwadratowa 17'' - nie wiem czy dobrze nakreśliułęm o
    co mi chodzi ale może KTOŚ z Was czytał/widział artykuł/informacje na ten
    temat to będę wdzięczny ...

    --
    Pozdrawiam ... Exploris.

  • 2. Data: 2009-09-10 06:47:44
    Temat: Re: Wysokość obrazu dla monitorów LCD ...
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Exploris"
> [...]
    >co mi chodzi ale może KTOŚ z Was czytał/widział artykuł/informacje na ten

    "Rzyczywistego"?
    A poza tym, samemu policzyć nie łaska? Jeśli założymy ten sam rozmiar
    punktu, obliczenia są trywialne i powinno móc porównać rozmiary
    monitorów dziecko z podstawówki. Proporcje przekątnych znasz, proporcje
    boków znasz, masz wszystko czego trzeba.
    A jeśli interesują cię rzeczywiste rozmiary obrazów każdego
    poszczególnego modelu monitora, zostaje ci przekopywanie się przez
    specyfikacje producentów.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 3. Data: 2009-09-10 12:36:18
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Exploris" napisał:
> [...]
    > co mi chodzi ale może KTOŚ z Was czytał/widział artykuł/informacje na ten

    chyba się domyślam o co ci chodzi i powiem ci tyle że monitory panoramiczne
    to dupa!:O)
    nie kupuj tego syfu, rozglądaj sie wyłącznie za monitorami o formacie
    4:3!:O)

  • 4. Data: 2009-09-10 14:49:02
    Od: "Terminator" <t...@c...pl>

    http://i29.tinypic.com/2cr4v2s.png

  • 5. Data: 2009-09-10 15:49:50
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    już mało ich jest tych 4:3

  • 6. Data: 2009-09-10 16:26:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-10 14:36:18 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> said:

    > chyba się domyślam o co ci chodzi i powiem ci tyle że monitory
    > panoramiczne to dupa!:O)
    > nie kupuj tego syfu, rozglądaj sie wyłącznie za monitorami o formacie 4:3!:O)

    Gdyż albowiem?

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-09-10 16:55:06
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "de Fresz" napisał:
    > Gdyż albowiem?

    ponieważ bo przeważnie masz sporą część ekranu niewykorzystane!:O)

  • 8. Data: 2009-09-10 17:45:27
    Od: "Terminator" <t...@c...pl>

    > ponieważ bo przeważnie masz sporą część ekranu niewykorzystane!:O)

    chyba upadłeś na głowe z 13 piętra

  • 9. Data: 2009-09-10 18:05:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-10 18:55:06 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> said:

    > ponieważ bo przeważnie masz sporą część ekranu niewykorzystane!:O)

    Bo?

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-09-10 21:02:45
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "de Fresz" napisał:
    > Bo?

    bo monitor nie służy tylko do ogladania filmów o formacie 16:4!:O)
    w innych formatach też są, a wtedy wygląda to tragicznie!:O(