  • 1. Data: 2009-09-10 08:29:57
    Temat: HP Pavilion DV9890 - jak puscic i obraz i dzwiek przed HDMI?
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy w laptopie HP Pavilion DV9890 podłączonym do telewizora kablem hdmi
    zarówno obraz jak i dźwięk powinien iść po HDMI?
    U mnie obraz działa ok, ale dźwięk jest tylko na głośnikach laptopa,
    ewentualnie jeśli podłącze wyjście słuchawkowe do chincha w tv.
    Wydaje mi się, że HDMI powinno wysyłać zarówno obraz jak i dźwięk - prawda?
    Czy coś wiecej powinno być skonfigurowane, zainstalowane?
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-09-10 08:50:12
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Sprawdź w menadżerze urządzeń jeżeli to Windows czy masz virtualne
    urządzenie audio. We właściwościach regulacji głośności tez jest dodatkowe
    urządzenie i może tam masz coś wyłączone/ściszone.

    PC

  • 3. Data: 2009-09-10 08:58:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > prawda?
    > Czy coś wiecej powinno być skonfigurowane, zainstalowane?

    komp stacjonarny, ale moze cos pomoze:
    w kompie musialem polaczyc zlacze spdif
    karty grafiki ze zlaczem spdif na plycie glownej,
    no i wlaczyc/aktywowac spdif na plycie;

    potem jeszcze podlaczyc to do odpowiedniego hdmi,
    bo np. moj tv (panasonic) ma 2 wejscia hdmi:
    - jedno obslugujace dzwiek z hdmi
    - drugie, ktore z hdmi bierze tylko obraz (powinni je nazwac DVI :)

  • 4. Data: 2009-09-11 08:00:16
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    Q pisze:
> [...]

    Ja posiadam Paviliona 1120 ew dv5 i po podlaczeniu do Panasonic
    TX-L37G10E dzwiek poszedl bez problemu przez HDMI. Nie musialem nic
    przestawiac w moim HP. Obraz zyleta, dzwiek tez super.

    Sproboj moze najpierw podlaczyc kompa a potem wybrac na TV pod ktore
    wejscie masz podlaczonego lapa.

    Piotr