  • 21. Data: 2009-09-11 13:09:30
    Temat: Re: Wysokość obrazu dla monitorów LCD ...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 10 Sep 2009 16:49:02 +0200, "Terminator" <t...@c...pl>
    wrote:

    >http://i29.tinypic.com/2cr4v2s.png

    Do niedawna nie chcialem miec panoramy "bo po co?". Przypadkiem sie
    zlozylo jednak ze korzystam obecnie rownoczesnie z 19" i 22"panorama.

    Zgodnie z w/w obrazkiem na wysokosc sa praktycznie takie same,
    natomiast do szerokosci panoramy juz sie przyzwyczailem.

    Pasek start-aplikacje-tray przenioslem sobie na prawa strone przez co
    zyskalem faktycznie troche wiecej przestrzeni w pionie ;) A duzo
    przestrzeni poziomej przydaje mi sie np w Outlooku lista folderow,
    zawartosc folderu, tresc maila, pasek zadan - na kazda kolumne jest
    dosc miejsca.

    Podobnie np w kalendarzu gdzie kazdy z 7 dni tygodnia ma troche wiecej
    miejsca na zadania i wszystko jest bardziej czytelne.

    Zwroccie uwage, ze niektore strony nie ograniczaja sie do stalej
    szerokosci tylko dopasowuja sie do okna przegladarki np
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?Fami
    lyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displayLan
    g=en

    A tak swoja droga to dyskusja chyba jest bezprzedmiotowa. Najlepiej
    samemu obejrzec i zdecydowac, po co pozwalac innym decydowac za nas?

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 22. Data: 2009-09-11 15:01:38
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
    > A wchodząc na strony www często czegoś na nich szukamy a to
    > oznacza że przewijamy aby zobaczyć co jest w miejscu niewidocznym.

    i dlatego trzeba sobie kupic panorame 30 cali i obrocic o 90 stopni :P
    a tak powaznie - do czytania i wordowania panorama 24 cale z pivotem
    jest o niebo lepsza niz zwykle kwadraciaki

    co do normalnego uzytkowania - pole widzenia w poziomie jest znacznie
    wieksze niz w pionie (no dobra, nie pole tylko kat) wiec panorama ma
    i tutaj przewage nad klasycznymi monitorami - tylko trzeba sobie ja
    kupic odpowiednio duza ;)