  • 1. Data: 2009-09-09 18:45:46
    Temat: Format dysku 80gb do FAT16
    Od: "Haribo" <h...@p...nieistniejaca.domena.pl>

    Witam,

    jakiś czas temu udało mi sie sformatować dysk 80gb jako FAT16. Dysk działał
    i wszystko było ok. Niestety od tamtego czasu minął rok i w między czasie
    dysk został sformatowany do NTFS. Teraz muszę powtórzyć operację
    formatowania do FAT16 i zupełnie zapomniałem jak to zrobić. Coś mi się
    kojarzy że robiłem to z jakiejś płyty livecd i wykorzystywałem do tego
    (chyba) komendę.
    Jakie znacie sposoby na ominięcie magicznej granicy 2gb w FAT16?

  • 2. Data: 2009-09-09 18:57:14
    Temat: Re: Format dysku 80gb do FAT16
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Haribo pisze:
> [...]
    > tego (chyba) komendę.
    > Jakie znacie sposoby na ominięcie magicznej granicy 2gb w FAT16?

    :O Wyjaśnij mi potrzebę stosowania FAT16.

  • 3. Data: 2009-09-09 18:59:26
    Od: "Haribo" <h...@p...nieistniejaca.domena.pl>

    > :O Wyjaśnij mi potrzebę stosowania FAT16.

    Przeniesienie dużej ilości plików filmowych na PS3, znasz inny sposób?

  • 4. Data: 2009-09-09 19:04:59
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Haribo napisał(a):

    > Przeniesienie dużej ilości plików filmowych na PS3, znasz inny sposób?
    A PS3 tylko FAT16 czyta? Pytam bo nie wiem.
    Najprostszym sposobem jest założenie partycji linuksowym fdiskiem, on się
    nie przejmuje ograniczeniami narzuconymi przez MS. Potem domyślnie wybraną
    partycje linuksową zamieniamy na FAT16 i zapisujemy.

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco

  • 5. Data: 2009-09-09 19:53:26
    Od: "Haribo" <h...@p...nieistniejaca.domena.pl>

    > Najprostszym sposobem jest założenie partycji linuksowym fdiskiem, on się
    > nie przejmuje ograniczeniami narzuconymi przez MS. Potem domyślnie wybraną
    > partycje linuksową zamieniamy na FAT16 i zapisujemy.

    Sprawa rozwiązana, można to wykonać programem Swiss Knife
    http://www.compuapps.com/Download/swissknife/swisskn
    ife.htm

  • 6. Data: 2009-09-09 20:12:09
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > wykorzystywałem do tego (chyba) komendę.
    > Jakie znacie sposoby na ominięcie magicznej granicy 2gb w FAT16?

    Jakim cudem? Jesteś pewien, że FAT16 a nie FAT32?
    To że jakiś program pokazuje FAT może być mylące.

    --
    Azarien

  • 7. Data: 2009-09-09 20:24:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 20:45:46 +0200, Haribo napisał(a):

    > Jakie znacie sposoby na ominięcie magicznej granicy 2gb w FAT16?

    Sformatowanie z klastrem 64 KB. Wtedy będziesz mógł mieć partycję o
    zawrotnej pojemności 4 GB.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2009-09-09 20:45:30
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Sprawa rozwiązana, można to wykonać programem Swiss Knife
    > http://www.compuapps.com/Download/swissknife/swisskn
    ife.htm

    No prosze - zakladalem nim jakies durne partycje FAT32 wielkosci 500-1000GB, ale
    nie wiedzialem ze potrafi tot ez zrobic w FAT16 :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 9. Data: 2009-09-09 20:47:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Haribo" napisał:

    > Przeniesienie dużej ilości plików filmowych na PS3, znasz inny sposób?

    Tak. Zakładając partycję z systemem plików FAT32.

    JoteR

  • 10. Data: 2009-09-09 21:01:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adam 'Adak' Kępiński" napisał:

    ife.htm

    > No prosze - zakladalem nim jakies durne partycje FAT32 wielkosci
    > 500-1000GB, ale nie wiedzialem ze potrafi tot ez zrobic w FAT16 :-)

    Zacytuję z pamięci:
    "Jak powstają wynalazki i odkrycia? Wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe.
    Przypadkowo znajduje się jakiś ignorant, który tego nie wie. I tak powstaje
    odkrycie naukowe lub przełomowy wynalazek."
    A za parę dni przczytasz na jakimś forum, że do PS3 można podłączyć dysk
    tylko z FAT16, i należy użyć do tego SwissKnife, wiem, bo jeden gościu na
    pl.comp.pecet tak zrobił i mu wszystko śmiga.

    JoteR