  • 31. Data: 2020-08-24 15:15:32
    Temat: Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/08/2020 13:30, JDX wrote:
    > On 2020-08-24 13:51, K wrote:
    > [...]
    > No widzisz, mniejsza moc (a jak waga?), a lepiej przyspiesza.

    > Ja tam w mieście 50 rzadko kiedy lekko przekraczam, ale szybkość dojścia
    > to tych 50 jest dla mnie istotna. Dynamiczny po prostu jestem. :-)
    > Również jako pieszy czy rowerzysta.

    No do 50kmh o cale 0.3 sekundy z tym, ze jak mu depniesz o tych 50 to
    bedziesz musial zweryfikowac swoje plany na reszta dnia pod wzgledem
    ladowania. Co sie dzieje od 50kmh w zwyz nie wiem ale obstawiam, ze musi
    byc jakis mocno zauwazalny spadek w przyspieszeniu skoro wymyslili nowa
    miare do tego celu. Zaraz zacznie sie obnizanie max dopuszczalnej
    predkosci na autostradach tak aby wyniki testow i porownan pasowaly pod
    elektryki ;)

  • 32. Data: 2020-08-24 15:17:19
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/08/2020 13:22, Cavallino wrote:

    > Zupełnie nie pasuje.
    > To wybitnie nieudana i dawno zarzucona koncepcja.
    > Takie Tata Nano w dziedzinie elektryków.

    Ciekawe, ze to dalej sprzedaja.

  • 33. Data: 2020-08-24 15:39:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 sierpnia 2020 o 13:27:22 UTC+2 z napisał(a):
    > Jak to dobrze że gimbaza niedługo pójdzie w ławy ;-)
    Nie ciesz się tak bardzo. Gimbaza pójdzie do szkół i zaraz się zarazi wirusem. Na
    kwarantannie będzie się nudziła bardziej niż na wakacjach.

  • 34. Data: 2020-08-24 15:44:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 sierpnia 2020 o 14:30:58 UTC+2 JDX napisał(a):
> [...]
    > Ja tam w mieście 50 rzadko kiedy lekko przekraczam, ale szybkość dojścia
    > to tych 50 jest dla mnie istotna. Dynamiczny po prostu jestem. :-)
    Uśmieszki wstawisz jako dupochron czy taki się urodziłeś? Co Ci z tej dynamiki do
    pięćdziesiątki jak jesteś do świateł 387 w korku?

  • 35. Data: 2020-08-24 16:14:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-24 o 14:24, JDX pisze:

    > Znaczy się odstawi klekoty na parking i ulic zagracać nie będzie? :-D

    Znaczy się jak największy idiota wpierdoliłeś się ze swoim klekotem
    do rozmów o benzyniakach. I delikatnych aluzji nie łapiesz.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2020-08-24 16:57:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-08-24 15:44, Zenek Kapelinder wrote:
    [...]
    > Uśmieszki wstawisz jako dupochron czy taki się urodziłeś? Co Ci z tej
    > dynamiki do pięćdziesiątki jak jesteś do świateł 387 w korku?

    Taki się urodziłem. Wesoły chłopak po prostu jestem. :-) A korków w moim
    pueblo na szczęście zbyt wielu nie ma. Chociaż daje się zauważyć
    tendencję wzrostową - suweren ewidentnie się bogaci więc golfy i passaty
    w dizlu kupuje. :-)

  • 37. Data: 2020-08-24 17:57:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 sierpnia 2020 o 16:19:24 UTC+2 RadoslawF napisał(a):
    > Znaczy się jak największy idiota wpierdoliłeś się ze swoim klekotem
    > do rozmów o benzyniakach. I delikatnych aluzji nie łapiesz.
    >

    > Pozdrawiam
    Dałbyś jakieś przykłady tych dobrych zabaw zamiast siedzenia przy telewizorze. Mówisz
    A powiedz i B.

  • 38. Data: 2020-08-24 18:43:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Dałbyś jakieś przykłady tych dobrych zabaw zamiast siedzenia przy telewizorze.
    Mówisz A powiedz i B.

    To już zależy co kto lubi.
    Jeden szybki tor, drugi hamerykańskie wyścigi na krótkiej prostej
    a trzeci wrak rejs. Do tego miłośnicy palenia gumy, miłośnicy
    taplania w błocie czy upalania w lesie. No i modna ostatnio
    w usa wspinaczka górska.
    Na Islandii są jeszcze miłośnicy jazdy po jeziorkach.

    Dla kapeluszników zloty aut (często po wiejskim tuningu) i podobne
    metody aby postać zamiast pojeździć. :-)

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2020-08-24 18:48:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-08-2020 o 15:17, K pisze:

    > Ciekawe, ze to dalej sprzedaja.

    Bo do błędu ciężko się przyznać.
    Zwłaszcza jak się popełniło kolejne w prawdziwym elektryku, który miał
    ten badziew zastąpić (ID3), więc nadal się za bardzo do sprzedaży nie
    nadaje.

    A lamer się nie zna, to może kupi.

  • 40. Data: 2020-08-24 19:01:41

    Za dużo oglądałeś jutuba a za mało jeździłeś "klekotami"

    Nic to... wrzesień za rogiem ;-)