eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2) › Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
    anger.ac.uk!not-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
    Date: Mon, 24 Aug 2020 14:15:32 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ri0ehk$h7l$1$horizn@news.chmurka.net>
    References: <5f40b95e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5f42ff2d$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f437475$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f4392dd$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f43956c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri09kn$edm$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f43b2fe$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 24 Aug 2020 13:15:32 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
    logging-data="17653";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    Content-Language: en-GB
    In-Reply-To: <5f43b2fe$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683190
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24/08/2020 13:30, JDX wrote:
    > On 2020-08-24 13:51, K wrote:
    > [...]
    >> Polemizowalbym czy e-Golf z zawrotna moca 134KM o wadze prawie 1600kg
    >> moze fajnie przyspieszac. No ale, ze przyroda nie znosi prozni wymyslono
    >> nowa miare przyspieszenia dla malych miejskich elektrykow:
    >> przyspieszenie od zera do 50kmh i tu e-Golf jest o 0.3 sekundy szybszy
    >> niz jego 148 konny odpowiednik w dieslu. Oczywiscie, ze do miasta to
    > No widzisz, mniejsza moc (a jak waga?), a lepiej przyspiesza.
    >
    >> wytarczy bo o ile warunki pozwola to nikt normalny nie jedzie w miescie
    >> szybciej niz licznikowe 70kmh przy ograniczeniu do 50.
    > Ja tam w mieście 50 rzadko kiedy lekko przekraczam, ale szybkość dojścia
    > to tych 50 jest dla mnie istotna. Dynamiczny po prostu jestem. :-)
    > Również jako pieszy czy rowerzysta.
    >

    No do 50kmh o cale 0.3 sekundy z tym, ze jak mu depniesz o tych 50 to
    bedziesz musial zweryfikowac swoje plany na reszta dnia pod wzgledem
    ladowania. Co sie dzieje od 50kmh w zwyz nie wiem ale obstawiam, ze musi
    byc jakis mocno zauwazalny spadek w przyspieszeniu skoro wymyslili nowa
    miare do tego celu. Zaraz zacznie sie obnizanie max dopuszczalnej
    predkosci na autostradach tak aby wyniki testow i porownan pasowaly pod
    elektryki ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: