  • 41. Data: 2017-03-05 14:01:01
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Trudno mi powiedziec - emigracja ekonomiczna, czy wojenna.

    I jedna i druga.
    Rozmawiam z nimi czesto, jedni uciekli przed wojną, inni po prostu szukają
    lepszego zycia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 42. Data: 2017-03-05 14:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No właśnie dziwna cała ta akcja - odnosze wrażenie, że celowo pocięta.

    Przeciez nie jest pocieta, gośc tylko czasami odkłada komórke...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 43. Data: 2017-03-05 14:25:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 12:09, Tomasz Stiller pisze:

    > Ja również nie widzę żadnego związku z podniesieniem maksymalnej
    > prędkośći jazdy dozwolonej na drogach ekspresowych/autostradach a
    > zwiększeniem wypadkowości w miastach/drogach lokalnych.

    Raczej nie chodzi o wypadkowość, liczoną w sztukach, tylko o ewentualne
    skutki.
    TIR to nie Audi, nawet opancerzone i przez brzozę może się przebić,
    czasem nawet przez dom.

  • 44. Data: 2017-03-05 14:26:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 12:07, Tomasz Stiller pisze:

    > Może więcej ad meritum kolego, zamiast tak od razu ad personam?

    Meritum będzie wtedy, gdy zamiast kłamać, podasz gdzie mówiłem o mieście.

  • 45. Data: 2017-03-05 14:28:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 12:24, Tomasz Stiller pisze:

    > Ja na obwodnicy poznania jestem codziennie. Ten zakaz jest od
    > kiedy pamiętam i jednak bardzo zdecydowana większość tirmanów się go
    > grzecznie trzyma i jadą prawym. Lewym zazwyczaj jedzie sznurek 100-120.
    > Afair na całej obwodnicy poznania w ciągu A2 jest ograniczenie do 120.
    > Oczywiście zdarzają się jednostkowe przypadki wyprzedzania, najczęściej
    > na najdłuższym odcinku mięzdy zjazdem poznań krzesiny a poznań luboń. I
    > co z tego?

    Ostatnie widziałem TIR-a ściąganego przez miśków z lewego pasa, właśnie
    w tym miejscu.

  • 46. Data: 2017-03-05 15:38:31
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 14:25:17 +0100, Cavallino wrote:

    > Raczej nie chodzi o wypadkowość, liczoną w sztukach, tylko o ewentualne
    > skutki.
    > TIR to nie Audi, nawet opancerzone i przez brzozę może się przebić,
    > czasem nawet przez dom.

    A masz jakiekolwiek dowody na to, że podniesienie prędkości na drogach
    ekspresowych ekspresowych spowoduje automatyczne zwiększenie liczny
    wypadków w miastach? Bo na razie to widzę tylko to co Ci się wydaje.

    Tomek

  • 47. Data: 2017-03-05 15:39:53
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 14:28:45 +0100, Cavallino wrote:

    > Ostatnie widziałem TIR-a ściąganego przez miśków z lewego pasa, właśnie
    > w tym miejscu.

    Super! Ja też tam ostatnio widziałem jednego wyprzedzającego tirmana.
    Tylko co z tego? Napisz ilu tam tirmanów na dobę przejeżdza to się okarze
    o jakim marginesie mówimy.

    Tomek

  • 48. Data: 2017-03-05 15:45:10
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 14:26:34 +0100, Cavallino wrote:

    > Meritum będzie wtedy, gdy zamiast kłamać, podasz gdzie mówiłem o
    > mieście.

    Coś ci się uroiło kolego. Zacytuj proszę gdzie tak kłamię :)

    Zadałem Ci do tej pory jedno dość merytoryczne pytanie. Na które nie
    potrafisz odpowiedzieć dlatego, że ta odpowiedź delikatnie mówiąc nie
    pasuje do Twojej teorii.

    Możesz sobie je wycinać ile Ci pasuje - ale to nie zmienia faktu, że
    opowiadasz bzdury.

    Tomek

  • 49. Data: 2017-03-05 15:50:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 14:38:31 -0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > A masz jakiekolwiek dowody na to, że podniesienie prędkości na drogach
    > ekspresowych ekspresowych spowoduje automatyczne zwiększenie liczny
    > wypadków w miastach? Bo na razie to widzę tylko to co Ci się wydaje.

    Ale teza byla inna - ze podniesienie ogranicznikow, niezbedne aby
    podniesc predkosc na autostradach, spowoduje wzrost predkosci na
    innych drogach.

    Co prawda ten ogranicznik do ~90 pozwala dzis sporo przekroczyc w
    miastach i wioskach

    J.

  • 50. Data: 2017-03-05 16:01:00
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 15:50:03 +0100, J.F. wrote:

> [...]
    > drogach.
    >
    > Co prawda ten ogranicznik do ~90 pozwala dzis sporo przekroczyc w

    Otóż to, większość ma dziś ograniczniki ustawione na więcej niż ustawowe
    80. I jakoś nie latają tak przez miasta. W ogóle tak nie
    latają zazwyczaj. Tylko na ekspresówkach i autostradach. Na krajówkach
    zazwyczaj okolice 80-85. Bardzo rzadko zdarza się szybki, lecący tam
    powyżej 90 a i tak zazwyczaj blokuje go inny tirman jadący wolniej.

    Tomek