  • Data: 2017-03-06 11:41:16
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-06 o 11:35, Shrek pisze:

    > Rozumiem. A w zasadzie nie rozumiem jak można robić kurwę z logiki, ale
    > niech ci będzie.

    To rozumiesz, czy nie rozumiesz? Sam sobie przeczysz, i jeszcze wydaje
    ci się, że jesteś ostatnim logicznie myślącym.

    To, że wraz ze wzrostem prędkości droga hamowania itp. rośnie to truizm.
    Ale jeśli używasz tego jako argumentu "mogą jeździć 80, ale nie 100", to
    zasadnym powstaje pytanie, dlaczego mają móc jeździć 80, a nie na
    przykład 40.

    --
    Liwiusz