    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
    Date: Sun, 5 Mar 2017 16:41:01 -0000 (UTC)

    On Sun, 05 Mar 2017 17:20:19 +0100, Shrek wrote:

    > Nie - na razie podałeś że są kraje gdzie można więcej. I tyle (choć te
    > twoje dane też są takie sobie, bo mówiłeś o 85mph a okazało się, że
    > owszem można w jednym stanie, tylko nie można bo nie ma takiej drogi).

    Zacytuj proszę, gdzie pisałem że po całych USA można 85mph.

    Od początku pisałem, że można tam znacznie więcej niż u nas i nie
    powoduje to znacząco więcej wypadków. To ile więcej zależy od tego gdzie
    akurat się jedzie. 75mph/120kph jak najbardziej tam występuje jako
    ograniczenie prędkości na istniejących drogach.

    > Teraz trzaba porównać ilość wypadków, a przede wszystkim porównać inne
    > zmienne na to wpływające. Bo chyba nie masz wątpliwości, że pustynie w
    > interiorze USa to jednak tochę inne środowisko niż dość gęsto zaludniona
    > Polska z jej ciągnącymi się wzdłuż krajówek wioskami. Prawda?

    Tylko, że ja nigdzie nie postulowałem zwiększenie dopuszczalnej prędkości
    po wioskach czy lokalnych krajówkach. Jeśli chcesz sobie dokonać analizy
    ilości wypadków, to proszę cię bardzo - porównaj. Ja uważam, że
    zwiększenie prędkośći na ekspresówkach nie przełoży się widocznie na
    zwiększenie ilości wypadków na krajówkach.

    > Nie zapierdalam - jadę 140 - tyle wolno.

    To w końcu ile? Wsześniej pisałeś o 150. Serio dla mnie gość łamiący
    przepisy utyskujący na innych łamiących przepisy jest zwykłym
    hipokrytą :)

    Jak chcesz zapierdalać, to sobie zapierdalaj nie mnie to oceniać - tylko
    nie marudź, że inni łamią przepisy.

    Tomek