  • 1. Data: 2011-05-24 08:41:39
    Temat: Wyrok za fotografowanie w celach dowodowych.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Bojcie sie robienia zdjec i dobrych sasiadow.

    http://wyborcza.pl/1,75478,9650326,Sasiedzka_wojna__
    chcieli_skarzyc__ale_to_ich_oskarzono.html

    -----
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-05-24 10:44:43
    Temat: Re: Wyrok za fotografowanie w celach dowodowych.
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    bb.googlegroups.com...
    > Bojcie sie robienia zdjec i dobrych sasiadow.

    Lepiej tak jak "Ziggy - Professional photographer" walcie gruchę i
    obciągajcie kolegom laskę.

  • 3. Data: 2011-05-24 21:07:25
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 10:41, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Bojcie sie robienia zdjec i dobrych sasiadow.
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75478,9650326,Sasiedzka_wojna__
    chcieli_skarzyc__ale_to_ich_oskarzono.html

    Polski absurd.
    Chamstwo górą i nie ma na nie siły. Do tego kompletnie idiotyczne
    orzeczenie:
    "- Ale Michał zobaczył, jak uwieczniamy prawdziwą twarz jego firmy -
    mówią. - Oskarżył nas o złośliwe niepokojenie. Zatrudnieni przez niego
    robotnicy zeznali, że robiliśmy zdjęcia jakiemuś kółku różańcowemu,
    które było na jego działce, i kobietom w ciąży.

    W styczniu odbyła się rozprawa Krzysztofa Machelaka. Sąd Rejonowy w
    Zgierzu uwierzył przedsiębiorcy i jego pracownikom, którzy zeznawali, że
    to on, a nie jego ojciec, robił zdjęcia. Student został uznany winnym."

    Jak robienie zdjęć ze swojej działki może być złośliwym niepokojeniem?
    No i te kobiety w ciąży - rozbawiły mnie do łez. To pewnie teraz pod
    pedofilię podchodzi! :D
    Śmiech przez łzy. Szczególnie, że sąd drugiej instancji nie zauważył,
    jak idiotyczne orzeczenie podtrzymał. Strach się bać.

  • 4. Data: 2011-05-24 23:18:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 5:07 pm, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Śmiech przez łzy. Szczególnie, że sąd drugiej instancji nie zauważył,
    > jak idiotyczne orzeczenie podtrzymał. Strach się bać.

    Zanim zamieszkalem w stanach to myslalem, ze wlasnie one sa krajem
    absurdu, ale szybko poznalem, ze to wszystko ma tutaj sens, natomiast
    to co sie dzialo i dzije je w polsce, to dopiero odlot od
    rzeczywistosci.
    Nie ma drugiego takiego kraju i tak glupiegi i uleglego spoleczenstwa,
    dajacego sie dymac.
    Przykladami moge sypac kazdego dnia.
    Nie dziwi mnie to, jesli czytam takich wymozdzkow jak na tej grupie.
    Wazne, ze choc sa jednostki takie jak ty, ktore potrafia to zauwazyc.

    -------